Zaterdag 9 mei bij C-1000 een T-Mobile opwaardeerkaart van € 10 gekocht. Opwaarderen via gratis nummer 1244 blijkt dezelfde avond al niet meer mogelijk. Wordt doorverwezen naar internet T-Mobile site om via Mobiel-opwaarderen ( I-DEAL) nogmaals een poging te wagen. Registratie bij T-Mobile is/wordt dan onvermijdelijk maar nog steeds ongewenst. Na registratie is prepaid niet langer anoniem.
Kan mij niet herinneren een mededeling of waarschuwing van T-Mobile gezien / gehoord / gelezen te hebben over de beperkte "Houdbaarheid" van de opwaardeeerkaarten. Ook is er naar mijn idee nergens en nooit een ingangsdatum van deze wijziging in opwaardeer methode met Prepaid-bellers gecommuniceerd. Wel blijven de kaarten gewoon aan de kassa bij de grootgrutters verkocht worden. Kortom: Als je geen gebruik wenst te maken van Mobiel opwaarderen met registratie kun je naar de waarde van de gekochte opwaardeerkaarten fluiten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opwaardeerkaart T-Mobile
-
T-Mobile Webcare
Re: Opwaardeerkaart T-Mobile
Beste Erres,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Annelies - T-Mobile Klantenservice BV
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Annelies - T-Mobile Klantenservice BV
Re: Opwaardeerkaart T-Mobile
14-05-2009 - In de ochtend uren bleek-via opgevraagde SMS- dat T-Mobile - na eerder opgevraagde info over nummers etc- het beltegoed heeft verhoogd.
In de middaguren werd door Servicedesk T-Mobile nog even navraag gedaan en bevestigd dat beltegoed werd aangepast.
Onmogelijkheid tot gebruik 1244, optie 2 werd afgedaan als systeemfout.
In de middaguren werd door Servicedesk T-Mobile nog even navraag gedaan en bevestigd dat beltegoed werd aangepast.
Onmogelijkheid tot gebruik 1244, optie 2 werd afgedaan als systeemfout.