LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opwaarderen via www.mobiletuner.nl: veilig?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Opwaarderen via www.mobiletuner.nl: veilig?

Ongelezen bericht door Gast »

Op de site www.mobiletuner.nl vond ik de mogelijkheid om prepaid beltegoed on-line op te waarderen. Omdat ik aan huis gebonden ben is dit voor mij een goed alternatief. Heeft iemand ervaring met on-line opwaarderen?

Gast

Re: Opwaarderen via www.mobiletuner.nl: veilig?

Ik koop weleens ringtones op deze site, komen altijd aan. En volgens mij is de link naar het opwaarderen een extern bedrijf.

Gast

Ja klopt, 'acprepaid' of zoiets.

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

Er zijn veel providers waarbij je altijd telefonisch op kunt waarderen zonder dat je dus de deur uit hoeft. Misschien is dat een idee?

Gast

Ik heb opgewaardeerd via deze site, ging prima.

Groeten, Ivo

Knuffelbeer

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Ik heb even op de site rondgekeken, als je kiest voor "betaling" dan moet je vaak 0,50 euro extra betalen. Via KPN en Vodafone kun je heel makkelijk opwaarden via de Girofoon en Rabofoon, of evt. met je creditcard. Kost je niks extra's ;)
Bovendien wordt als je telefonisch opwaardeert, het tegoed gelijk bijgeschreven. Via de site waar je het over hebt, moet je eerst je e-mail gaan bekijken en vervolgens zelf je provider bellen om de opwaardering uit te voeren. Beetje heel erg omslachtig !!

Gesloten