LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen abonnement kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
klaproos79

Opzeggen abonnement kpn

Ongelezen bericht door klaproos79 »

December 2009 heb ik een abonnement afgesloten voor interactieve tv + bellen + internet. Dit met de voorwaarde dat ik het telefoonnummer dat ik had kon behouden. Ondanks dat ik heel vaak gebeld heb en toen steeds beloofd werd dat het probleem binnen enkele weken opgelost was, werd het nummer niet overgezet. Half maart is toen het abonnement telefonisch opgezegd.

Vervolgens niks gehoord en bleek het abonnement niet door kpn stopgezet. Op mijn telefoontjes en brieven wordt niet gereageert.

Weet iemand wat ik nu verder kan doen zodat KPN de gemaakte afspraken nakomt? Ik las op de site om het op de website om het op een rechtzaak aan te laten komen, maar omdat ik hier geen verstand van heb en geen rechtsbijstandverzekering, zie ik dat niet zo zitten. Welke andere mogelijkheden zijn er nog?

Alvast bedankt, klaproos

tiptoo

Re: Opzeggen abonnement kpn

Ongelezen bericht door tiptoo »

hoi Klaproos , effe naar een juridisch loket in je woonplaats gaan en voor niet geleverde dingen je machtiging intrekken hier staan nog meer van dit soort dingen over KPN, succes!

Ravx

Re: Opzeggen abonnement kpn

Ongelezen bericht door Ravx »

Hoi Klaproos,

Zorg voor je de machtiging intrekt dat je een -> AANGETEKENDE<- brief opstelt naar KPN. Als je ooit de rechtzaal binnenloopt zijn gewone brieven beetje lastig om als bewijs aan te dragen !

Voor jezelf en KPN een goed bewijsstuk !

Gesloten