| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen abonnement T-Mobile blijkt GROOT probleem
Opzeggen abonnement T-Mobile blijkt GROOT probleem
Ik heb begin mei jl. mijn abonnement bij T-mobile telefonisch opgezegd. diezelfde ochtend heb ik hier per sms een bevestiging van ontvangen. Vervolgens ontving ik ook per post een bevestiging. Nadat ik na enkele weken zelfs een enquete ontving met vragen waarom ik klant-af was, ben ik er vanuit gegaan dat alles in orde was en heb de bevestiging weggegooid. Nooit meer iets van T-mobile gehoord tot afgelopen week. Een aanmaning viel op de mat...betalingsachterstand etc. Ik ben er vanuit gegaan dat dit op een fout moest berusten, mijn abonnement was immers opgezegd. Keurig de klantenservice gemaild en een foto van de bevstigingssms die op 3 mei door hun gezonden is...waarin nota bene wordt gezegd dat mijn contract per 19 juni wordt stop gezet... bijgevoegd. Nou, dan zou het wel afgehandeld zijn toch? Oh nee....deze door hun gezonden sms toont volgens de klantensevice niet aan dat mijn abonnement is stopgezet. Ik vind dit volstrekt belachelijk, aangezien ze eventuele betalingsherinneringen die per sms verzonden worden WEL als geldig beschouwen. Nu is T-mobile van oordeel dat ik tot eind oktober moet betalen. Wat te doen?
Re: Opzeggen abonnement T-Mobile blijkt GROOT probleem
Zeer slechte zaak van T-Mobile.
Buiten je bewijs via de SMS kunnen ze zelf natuurlijk nagaan of je daadwerkelijk gebeld hebt met
het opzegnummer op die door jou opgegeven datum.
Het lijkt me ook dat ze toch ergens nog wat kunnen vinden in de administratie omdat ze en een brief hebben gezonden en een vragenlijst.
Kortom, dom arrogant gedrag en ik zou het advies van M.Martens aanbevelen.
Buiten je bewijs via de SMS kunnen ze zelf natuurlijk nagaan of je daadwerkelijk gebeld hebt met
het opzegnummer op die door jou opgegeven datum.
Het lijkt me ook dat ze toch ergens nog wat kunnen vinden in de administratie omdat ze en een brief hebben gezonden en een vragenlijst.
Kortom, dom arrogant gedrag en ik zou het advies van M.Martens aanbevelen.