LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen bij KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lahan

Opzeggen bij KPN

Ongelezen bericht door Lahan »

Ik belde van de week om mijn mobiel abo op te zeggen bij kpn. Ik heb nog een kleine 6 mndn te gaan maar wilde nu opzeggen omdat ik een pz actie krijg. Ik werd netjes te woord gestaan, er werd me gevraagd wrom ik wilde opzeggen en ik kreeg binnen 5 minuten een smsje ter bevestiging, heel netjes toch..

Chani

Re: Opzeggen bij KPN

Ongelezen bericht door Chani »

ja zeker netjes...maar wacht eerst maar eens af, totdat je abo letterlijk afgelopen is. In 9 van de 10 gevallen houden ze nog 1 a 2 maanden geld van je rekening, en moet je 6 keer bellen om dat weer terug te krijgen......

Lahan

dat doen ze alleen als je niet 3 maanden van te voren opzegt, ik zit er ruim op tijd bij dus bij mij stopt het op de afgesproken datum!

Jeanne

Ongelezen bericht door Jeanne »

Weet je dat ook als je een abbo opzegt, je hetzelfde telefoonnummer kunt behouden? Je had dan eigenlijk niet op moeten zeggen, maar het telefoonnummer moeten laten 'wijzigen'. Je kun dan naar iedere willekeurige (pre-paid) aanbieder gaan en toch hetzelfde nummer houden. Zijn ze verplicht!

Misschien dat het alsnog kunt 'wijzigen', als je wilt natuurlijk.

De meeste telecomaanbieders zeggen dit niet, vandaar.

Lahan

heb ik ook al gedaan!

Gesloten