LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen bij UPC .. al eens geprobeerd???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nelson

opzeggen bij UPC .. al eens geprobeerd???

Ongelezen bericht door nelson »

Ik zal het maar eerlijk vertellen... ik heb al 3 jaar lang een telefoon+kabelaansluiting bij UPC en ik had eigenlijk nooit problemen met ze. Ik was dus in eerste instantie ook verbaasd over alle negatieve dingen die ik hoorde. Maar nu kan ik er zelf ook over meepraten.
Aangezien ik ga samenwonen in een gemeente waar, gelukkig, geen UPC zit, heb ik een e-mail gestuurd met het verzoek om de boel bij mij af te sluiten. Maar .. dat valt dus blijkbaar niet mee.
Ik heb nu al 2 x voor niks op een monteur zitten wachten, 1x 6 uur in de middag en 1x 4 uur in de ochtend. Nou vond ik een dag na de 2e x wachten een kaartje in mijn bus dat de monteur aan mijn deur was geweest maar dat er niemand thuis was .... yeah right, ik heb 2 mensen die kunnen beamen dat ik op dat tijdstip thuis was ... Monteur van UPC kan niet klokkijken? Of staat zijn horloge nog op zomertijd?
Ik heb er maar weer een e-mail uitgestuurd, waar nog steeds niet op is gereageerd, maar dat is beter dan bellen, want ik heb het nu mijn verhaal zwart op wit staan. + de helpdesk .. daar heb ik ook niet zo'n hoge pet van op.
Maar dat is nog niet alles, nee hoor, ik heb een brief gehad van het incasso bureau dat ik nog openstaande posten heb ... allemaal rekeningen die niet kloppen met mijn rekeningen. Waarde +/- € 300. Of ik die even snel wil betalen. Nou .. dacht het niet. Bureau gebeld, waar je trouwens schofterig wordt behandeld, ja u heeft nog openstaande rekeningen. Nou dat is een beetje vreemd want ik heb al mijn facturen in die periodes betaald via aut. incasso en die zijn dus ook van mijn rekening afgehaald. Advies van bureau; stuurt u alles op en dan kijken wij hoe of wat. Dus met andere woorden: of ik maar zelf even mijn onschuld wil gaan bewijzen.
Gelijk de helpdesk van UPC gebeld: nee hoor meneer, u heeft helemaal geen openstaande posten. Hallo? Mag ik dat even zwart op wit? Tuurlijk meneer, ik mail het wel even naar u toe.
Ik dacht, mail het wel ff door naar incassobureau, kunnen ze het mooi in het dossier stoppen..
Nou is het dus wachten op wat er verder gaat gebeuren, er zal waarschijnlijk nog wel 6 x iets fout gaan vrees ik. Ik hoop alleen dat ze tzt bij mij die modem weg komen halen anders trek ik hem zelf uit de muur !
Dus mensen, mochten jullie nog twijfelen aan het nemen van telefonie van UPC .. DOE HET NIET !!!

Gast

Re: opzeggen bij UPC .. al eens geprobeerd???

Ongelezen bericht door Gast »

EN ZO WORDT HET TOCH NOG EEN WITTE KERST MET UPC...

sojie

Ongelezen bericht door sojie »

Ben overgestapt van priority naar kpn ; heb voor de laatse dag van de maand schriftelijk (niet aangetekend) opgezegd, kreeg netjes een bevestiging. heb daarna kpn aangevraagd.
UPC heeft telefonisch afspraak gemaakt voor monteur. KPN kwam dus ook op diezelfde dag maar dan n.m. ipv v.m.
Ik vond eea perfect geregeld. (UPC had alleen nog abonnementskosten in rekening gebracht voor de maand oktober, terwijl ik vanaf 1 oktober al via KPN belde, maar dit is correct en snel afgehandeld door UPC)
he he, ook eens n keer positief bericht over UPC :D

nelson

Ik hoop voor jou dat je positief blijft .. ik was ook nog positief totdat ik daadwerkelijk had opgezegd .. toen begon de ellende pas .. en nu nog steeds.
Laten we hopen dat het voor jou allemaal goed blijft verlopen en dat je niet, net als ik, nog een brief van Intrum Justitia krijgt met een vordering die op niks(dwz fouten van UPC) is gebaseerd.

Gast

Je moet ook helemaal niet opzeggen bij UPC he.

Eigen fout :) 8)

nelson

Vind je het nog nodig dat ik hier serieus antwoord op geef?

Doe mij en de rest hier een plezier, reageer normaal of anders helemaal niet.

Gast

Nelson, sago zeikstraaltje.

Je bent toch weg?? Dus blijf dan niet doorzeuren.

Gast

en hoe zit het met tv aansluiting bij upc?

Gast

Neem je lekker schotel ofzow.

Laaaaaaters

Istar

Ongelezen bericht door Istar »

Ik heb helemaal geen problemen gehad met kabelinternet opzeggen. Mijn broer heeft zijn UPC telefonie opgezegd en ook geen problemen. Komen de problemen soms alleen als je gaat verhuizen? :roll:

tja..

Ongelezen bericht door tja.. »

UPC slechtste bedryf ooit!!!

helpdesk 1

Ongelezen bericht door helpdesk 1 »

Als jullie de helpdesk beleefd te woord staan worden jullie uitstekend geholpen. Meestal begint de gebruiker al te schelden voor de UPC medewerker zich voorgesteld heeft. Ook worden we vaak gewoon bedreigd. En dan maar piepen dat je niet goed gehlen wordt.
Ik kan me voorstellen dat sonnige helpdeskmedewerkers die uitgescholden worden niet zoveel zin meer hebben om gebruikers te helpen. Hoe zou jij het vinden als je voor je je voorgesteld heb uitgescholden wordt. Laten we eerlijk wezen. Dan loop je ook zo hard niet meer

Gast

Doe dan ook gewoon je werk ipv hier te blaten stelletje lutsers

Quibus

Ongelezen bericht door Quibus »

Ik ben sinds eind december weg bij UPC, iets dat ik halverwege November al per brief aan had gegeven. Gezien de flinke problemen in het verleden met het opzeggen van Chello en Priority telecom abonnementen heb ik ruimschoots van te voren een aangetekende brief gestuurd om mijn kabelTV abonnement te beeindigen. Ik kreeg eind December een brief van UPC waarin de beeindiging van mijn contract werd bevestigd. Dat was in het verleden ook zo met priority en Chello, om enige tijd later een reeks van brieven van een incassoburo te krijgen. Toen heb ik moeite gedaan om alles snel op te lossen en hen te wijzen op de fouten die UPC had gemaakt.

En ja hoor, natuurlijk kreeg ik echter begin januari een brief waarin me werd verzocht voor de kabelaansluiting van januari te gaan betalen. Ik vertik het nu om zelf orde op zaken te gaan stellen, en ik negeer inmiddels alle post van UPC. Ik ben benieuwd wanneer ze een incasso buro naar me sturen, die kunnen dan even op kosten worden gejaagd door me een paar aanmaningen te sturen. Alleen als er een deurwaarder aan de deur staat zal ik de bevestiging van UPC even laten zien, verder negeer ik ze.

TV via de satteliet is een stuk goedkoper, beter van kwaliteit en zonder die berg ergernis die UPC heet.

grommie

Ongelezen bericht door grommie »

Inderdaad, je kunt beter weg blijven bij die bende.

Satalliet tv is een véél goedkoper en beter alternatief dan die kabel, daar ben ik het helemaal mee eens Quibus.

Dat dit bedrijf (nog) bestaat, daar snap ik niks van.

Stéphane

Ongelezen bericht door Stéphane »

Valt allemaal best wel mee. En ik heb een hoop ellende er mee gehad, dat wil je niet weten.

Wat ik in ieder geval wel normaal vind is het normaal behandelen van het Helpdesk personeel. Die mensen kunnen er ook niets tot weinig aan doen als er iets misgegaan is. Wat ze wel kunnen doen is jouw helpen het probleem op te lossen. Het is dan slimmer, zowel voor jou als klant als voor de helpdesk-medewerker om daar constructief en productief mee om te gaan.

Voor mensen die dit niet aankunnen: probeer het eens rustig in plaats van een beetje dom (want dat is het) te gaan zitten schelden en vloeken. Wat bereik je daar nu eenmaal mee?

Als bij jou op je werk je collega's steeds vloekend en scheldend naar je toekomen om te vragen of je iets wilt doen: hoe zou je daar dan mee omgaan?

Voor alle duidelijkheid, ik heb helemaal niets maar dan ook niets met UPC te maken. Maar iedereen zit altijd zo vol van die zogenaamde normen en waarden. Een beetje wederzijds respect is dan te veel gevraagd zeker?

Probeer eens het verband tussen oorzaken en gevolgen te zien. Misschien dat dat helpt. Als UPC dan ook eens zijn best doet om de zaken bij de bron aan te pakken: de technische infrastructuur en organisatorische en administratieve processen. Wie weet wordt het dan nog wat.

Mvgrt,
Stéphane

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Goed ik ben nu overgestapt van Priority naar Tiscali. Ik heb een belbudget genomen en ik heb de Tiscali Special genomen. Spaart mij nog 22,= uit ook nog per maand. Heel fijn. Dan ben ik ook van die spookrekeingen van UPC Telefonie af en dat gehack op de IP adres van mijn telefoon. Hun oplichters-;diefstal en andere maffiapraktijken zijn ook van de baan en dan is het over en uit met UPC. Heerlijk.

Ik ben zo blij dat ik die stap heb gemaakt. Dat is een hele geruststelling. Heb ik ook weer wat meer financiele lucht per maand. Dat is dan mooi meegenomen. UPC kan wat mij betreft zijn faillissement aanvragen.

Bye UPC het was weer `leuk' geweest!!

Neptunus.

Neptunus

Ongelezen bericht door Neptunus »

Nou ze gaan niet failliet hoor. Daar zorgt Minister Brinkhorst weer voor en dan zie je dus, dat ze eraan gedacht hebben UPC van de staat te maken en dan gewoon hele goedkope prijzen in acht nemen die billijk is, want UPC is wel duur en de administratie bij UPC deugt van geen kanten.

Quibus; jouw methode is bijna goed. Kijk een incassobureautje is net zo iets als dat een uitzendbureau je een vaste baan geeft. En internetprovider is gewoon een h.o.e.r. en een oplichter, maar hoe mensvriendelijk zijn ze in hun oplichterij en hoererij. Kijk dat zegt al genoeg. Tiscali doet daar niet aan en zij zijn vele malen goedkoper. Noud an ga ik naar de goedkoopste en beste die wel deugt. Ook in de administratie. Ze willen allemaal geld verdienen, maar je ziet dan wel op wat voor manier ze het willen verdienen.

Ik ben naar de Tiscali Special overgestapt bij T for Telecom.

Daar heb je tenminste wat aan:

Gratis bellen naar vaste nummers 24 uur per dag
Bellen naar mobiele nummers is 11 cent per minuut

Verder heb je een internetverbinding, die net zo groot is als de chello Classic die ik nu heb en dat maar voor in totaal 39,62 (inclusief het abonnementsgeld van de KPN) per maand. Schellt toch in deze barre economische tijden)

Succes en ik hoop dat jullie hiereens aan denken.

Groet,

Neptunus.

Gast

Je kan niets anders dan kwaad worden. Ze kunnen manipuleren als de beste; zeker wanneer er een spooknota niet wordt opvergemaakt met heleboel valse mutaties, die gewoon onder elkaar gemuteerd worden terwijl je ze niet gebeld hebt. Je komt op een andere data die zelfde stroom van diezelfde belletjes weer tegen. Dit heet creatief boekhouden om je zo een hele grote telefoonrekening door je maag te kunnen splitsen die je niet gebeld hebt. Dan moet de klant maar naar de OPTA gaan om zijn gelijk te halen. Nou dan betaal ik gewoon niet!! Laat ze maar komen die gasten van dat corrupte Incasso Bureau Justitia die net zoveel juridische zeggenschap heeft als dat een uitzendbureau aan vaste banen heeft met een Arbocontract. Niets dus. En maar zeggen, dat ze hun best doen bij de administratie; ja dat klopt wel voor hunzelf, maar en eerlijke nota komt daar dus niet vandaan.

Het zijn oplichters mensen. Die geven geen service. Gewoon één grote oplichtersbende. Niets meer en niets minder. Dus wat let ons? Wegwezen!!

Groet,

Neptunus.

Gesloten