LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen hollandse nieuwe kan niet...??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vHaperen

opzeggen hollandse nieuwe kan niet...??

Ongelezen bericht door vHaperen »

Wat een k*tbedrijf is dat hollandse nieuwe zeg.

Probeer al een paar weken contact te krijgen, maar verder als een automatische antwoord via de mail kom je niet!
Dan ga je bellen met Vodafone, welke volgens de definities van Hollandse nieuwe HET bedrijf erachter is.
Maar daar krijg je te horen dat ze er niks mee te maken hebben, en leggen vervolgens de telefoon neer!!!

Dit bedrijf, Hollandse nieuwe, komt op mij enkel nog over als een grote oplichtersbende!!!

Ga in ieder geval de media opzoeken, en proberen via de rechtsbijstandsverzekering iets te bereiken.
Daarnaast ook maar een melding maken maken bij de OPTA, wellicht dat die deze oplichtersbende kunnen stoppen!!

Het is toch van de zotte dat je wel kunt afsluiten en betalen, maar opzeggen simpelweg niet mogelijk is!!!
Het moet maar eens afgelopen zijn met het uitzuigen van klanten door die telecomboeren!!!!

MAXIEM

Re: opzeggen hollandse nieuwe kan niet...??

Ongelezen bericht door MAXIEM »

vHaperen

Je schrijft:
Wat een k*tbedrijf is dat hollandse nieuwe zeg.
[...]
Dit bedrijf, Hollandse nieuwe, komt op mij enkel nog over als een grote oplichtersbende!!!
Dat is wel heel kort door de bocht. Maar................................er gaat bij dit bedrijf wel heel erg veel fout en ze zijn nog steeds niet gratis telefonisch bereikbaar. Als je wat geduld hebt, dan zal het webcareteam van HN hier wel reageren. Hoewel: of dat bij opzeggers ook zo zal zijn, daar heb ik zo mijn twijfels over.

Maxiem.

Gesloten