LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen i-Mode

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Remy

Opzeggen i-Mode

Ongelezen bericht door Remy »

2 jaar geleden heb ik via een aktie zo'n NEC iMode toestel incl. 3 jaar abonnement kunnen kopen voor 50 euro.
Een half jaar geleden is er bij mij ingebroken en is o.a. dat toestel gejat. Omdat ik geen extra verzekering had afgesloten voor diefstal, heb ik daarna een goedkoper mobieltje gekocht waarop iMode niet mogelijk is (daar maakte ik toch niet echt gebruik van, dus missen deed ik het niet).
Maandelijks werd er een bedrag van 3 euro ingehouden voor iMode maar omdat dit dus onnodig was heb ik KPN gebeld om te vragen of het beeindigd kon worden. Ja hoor, geen probleem daarvoor moest ik alleen een briefje sturen naar KPN en daarna zou het nog wel een paar maanden kunnen duren. Nou dat vond ik op zich geen probleem want het is geen gigantisch bedrag.
Nu krijg ik vandaag de rekening en wat zie ik: er wordt 19,50 euro ingehouden ivm beeindigen van iMode!! Da's toch belachelijk.

Ik weet het, het is maar een klein bedrag in verhouding met andere onderwerpen, maar toch kan ik me hier heel boos over maken.
Kan KPN dit zomaar doen?

Gast

Re: Opzeggen i-Mode

Ongelezen bericht door Gast »

UIteraard kunnen zij dit doen! JIj hebt een contract getekend voor I-Mode maandelijks 3 euro. Nu zeg jij direct op en koop jij dus dit contract af. Oftewel, resterende maanden van je contract maal 3 euro.

Mensen, ga toch eens lezen wat je tekent en informeer eens wast beter als je iets doet/krijt/afsluit etc. etc. Altijd maar gelijk op die achterpoten fel overal tegenin. Echt vermoeiend begint dit land te worden...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Daar heb je op zich wel gelijk in, zij het niet dat er in de voorwaarden nergens een woord gerept wordt over iMode. Ze hebben het alleen maar over het "normale" abonnement. Ik heb namelijk voordat ik ging bellen echt wel de voorwaarden goed gelezen.
En is het dan zo'n grote moeite voor de telefoniste om te melden dat er wel wat kosten aan verbonden zitten in plaats van vrolijk te zeggen "Ja hoor geen probleem bla bla"

uppie

Ongelezen bericht door uppie »

up

Gesloten