| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen KPN Mobiel
-
avanengeldorp
Opzeggen KPN Mobiel
Na jaren lang een abonnement met verleningen bij KPN gehad te hebben is er om financiële redenen besloten om te stoppen met deze provider. Het "nieuwe"verlengde abonnement is twee oud en kost €58.50 per maand. Drie weken geleden KPN aangetekend schriftelijk verzocht voor opheffing abonnement met uitleg van reden. Omdat er geen reactie komt zelf maar bellen hoe het er voor staat. Een medewerker laat mij weten dat er 19e van de volgende maand het abonnement wordt stopgezet en er een afkoopsom van €1409,00 geclaimd wordt. Op mijn reactie dat de reden van opzegging een financiële achtergrond heeft en het abonnement niet meer te betalen is wordt mij te verstaan gegeven de gehele periode van twee jaar gewoon uit te dienen. Een klein rekensommetje leert dat het bedrag van €1409,00 overeen komt met het aantal maanden tot eind contract. KPN houd dus eenvoudig het pootje strak ondanks ons verzoek om voortijdige stopzetting. Kan KPN dit zomaar doen?
Re: Opzeggen KPN Mobiel
Staat ook gewoon in de AV....zucht....
TS maakt toch een grapje neem ik aan met zijn vraag/probleem??
. 
Tuurlijk niet..er zijn nog steeds mensen die onder een steen leven en denken dat ze verplichtingen gewoon eenzijdig en vooral GRATIS kunnen beëindigen.
Dat zijn die mensen die om het hardst schreeuwen dat ze rechten hebben..je weet toch?
Dat zijn die mensen die om het hardst schreeuwen dat ze rechten hebben..je weet toch?
Waarom heb je dan in hemelsnaam een contract van 58.50 per maand voor twee jaar lang getekend? Je financiële situatie zal in de tussentijd immers niet zo heel veel veranderd zijn. Of heb je je blindgestaard op de iphone die je dan 'kreeg'?
Gelukkig, eindelijk een keer geen klacht over de KPN. Een klant vraagt via een aangetekende brief om een contract te beëindigen (na de algemene voorwaarden gelezen te hebben neem ik aan) en KPN voldoet geheel volgens verwachting aan dit verzoek en brengt een afkoopsom overeenkomstig de voorwaarden in rekening.
Kortom in dit gehele proces gaat er dus helemaal niets mis. Leuk om te lezen dat er dus ook topics geopend worden om positieve zaken te melden.
Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd
Kortom in dit gehele proces gaat er dus helemaal niets mis. Leuk om te lezen dat er dus ook topics geopend worden om positieve zaken te melden.
Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd