| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen telfort
Opzeggen telfort
Na jaren een tevreden klant te zijn geweest (die altijd stipt op tijd betaald), ben ik na twee maal contact met de klantenservice helemaal klaar met de onvriendelijke, weinig professionele en vooral onwillige houding.
Ik ben oprecht de mening toegedaan dat ze van de particuliere klanten afwil en dus mij (ons) het leven zuur maakt.
Nu wil ik mijn abonnement opzeggen, maar dit lijkt alleen telefonisch te kunnen á € 0,30 per minuut met een maximum.
Ik heb nu twee maal een half uur aan de telefoon gehangen,...en geen steek verder. (18 euro)
Ik wil dus gewoon ouderwets schriftelijk opzeggen, maar behalve een oud postbusnummer kan ik niets vinden.
Wie kan mij helpen aan de juiste gegevens?
Ik ben oprecht de mening toegedaan dat ze van de particuliere klanten afwil en dus mij (ons) het leven zuur maakt.
Nu wil ik mijn abonnement opzeggen, maar dit lijkt alleen telefonisch te kunnen á € 0,30 per minuut met een maximum.
Ik heb nu twee maal een half uur aan de telefoon gehangen,...en geen steek verder. (18 euro)
Ik wil dus gewoon ouderwets schriftelijk opzeggen, maar behalve een oud postbusnummer kan ik niets vinden.
Wie kan mij helpen aan de juiste gegevens?
Re: Opzeggen telfort
Tja, wist ik dat maar zeker,...anders ben ik straks geen steek verder,...want dan ontvangen ze de opzegging niet,... 
Telfort is juist klantvriendelijk hoor!
Ik had een klacht en die hebben ze uitstekend opgelost.
En ze maken het juist makkelijk dat je nu ook via de telefoon kan opzeggen ipv aangetekende brief en dan is het weer niet goed!
Ik had een klacht en die hebben ze uitstekend opgelost.
En ze maken het juist makkelijk dat je nu ook via de telefoon kan opzeggen ipv aangetekende brief en dan is het weer niet goed!
Klantvriendelijk is natuurlijk afhankelijk van wat je wil.
Ik ben jaren lang tevreden geweest, ook de klantenservice was toen prima.
Het is van de laatste jaren, dat het is uitbesteed aan een extern bedrijf of zo iets, want als je de antwoorden van de klantenservice leest zie je, dat dit van een standaard lijst komt.
De eventuele vrije tekst is niet overdacht, maar ronduit onhandig te noemen.
Dat is nu mijn grootste probleem, ik ben klant en zo hoor ik ook behandelend te worden.
En ik wens niet met korte quotes, afgewimpeld te worden, als iets niet kan, is er niets mis mee om even uit te leggen waarom iets niet kan.
Qua opzeggen, de drempel om voor 0,30 per minuut telefonisch op te laten zeggen is mega hoog, vooral met de wachttijden.
Ik heb nu al 18 euro in Telfort gestoken en nog niet met iemand gesproken.
Een aangetekend briefje was nu al onderweg geweest, dit weet Telfort ook.
Dit is doordachte psychologie, niets meer en niets minder.
Als het uit klantvriendelijkheid was geweest hadden beide opties nog bestaan.
Dus het zoeken blijft naar het goede adres, nu zie ik af en toe de naam opduiken van een medewerker van Telfort, dus ik neem aan dat het adres hier wel komt.
Zo niet blijkt de diefstal van Telfort (de 30 eurocenten per minuut in de eeuwige wacht) beleid te zijn bij Telfort,…
(Hier ben ik wel bang voor)
Ik ben jaren lang tevreden geweest, ook de klantenservice was toen prima.
Het is van de laatste jaren, dat het is uitbesteed aan een extern bedrijf of zo iets, want als je de antwoorden van de klantenservice leest zie je, dat dit van een standaard lijst komt.
De eventuele vrije tekst is niet overdacht, maar ronduit onhandig te noemen.
Dat is nu mijn grootste probleem, ik ben klant en zo hoor ik ook behandelend te worden.
En ik wens niet met korte quotes, afgewimpeld te worden, als iets niet kan, is er niets mis mee om even uit te leggen waarom iets niet kan.
Qua opzeggen, de drempel om voor 0,30 per minuut telefonisch op te laten zeggen is mega hoog, vooral met de wachttijden.
Ik heb nu al 18 euro in Telfort gestoken en nog niet met iemand gesproken.
Een aangetekend briefje was nu al onderweg geweest, dit weet Telfort ook.
Dit is doordachte psychologie, niets meer en niets minder.
Als het uit klantvriendelijkheid was geweest hadden beide opties nog bestaan.
Dus het zoeken blijft naar het goede adres, nu zie ik af en toe de naam opduiken van een medewerker van Telfort, dus ik neem aan dat het adres hier wel komt.
Zo niet blijkt de diefstal van Telfort (de 30 eurocenten per minuut in de eeuwige wacht) beleid te zijn bij Telfort,…
(Hier ben ik wel bang voor)
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@Pjork,
Graag ben ik u hierbij verder van dienst. Hiervoor heb ik uw naw-gegevens, (eventuele) e-mailadres en het 06-nummer van Telfort nodig. Via een privébericht kunt u dit aan mij kenbaar maken.
Daphne
Graag ben ik u hierbij verder van dienst. Hiervoor heb ik uw naw-gegevens, (eventuele) e-mailadres en het 06-nummer van Telfort nodig. Via een privébericht kunt u dit aan mij kenbaar maken.
Daphne
Ik ben net thuis en check mijn mail,
Ik zie nu dat ik inmiddels van telfort het juiste adres heb gehad,...
Klantenservice van Telfort
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn
Ik ga schriftelijk opzeggen en tot mijn spijt op zoek naar een andere provider.
Want over de dekking, kwaliteit netwerk, enz....niets mis mee,....
Alleen wie neemt het personeel aan voor de klantenservice?
Ik zie nu dat ik inmiddels van telfort het juiste adres heb gehad,...
Klantenservice van Telfort
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn
Ik ga schriftelijk opzeggen en tot mijn spijt op zoek naar een andere provider.
Want over de dekking, kwaliteit netwerk, enz....niets mis mee,....
Alleen wie neemt het personeel aan voor de klantenservice?
Inmiddels is mijn klacht netjes opgelost, door een van de medewerkers die hier actief is.
Op de klantenservice werken dus ook medewerkers die wel service gericht zijn!
Opzeggen is dus ook niet meer nodig.

Op de klantenservice werken dus ook medewerkers die wel service gericht zijn!
Opzeggen is dus ook niet meer nodig.