vanaf april 2008 ben ik al bezig om mijn abbonnement bij prtium telecom op te zeggen! Ze werven eerst telefonisch nieuwe abbonnee's. Augustus 2007. vervolgens wil ik vanaf juli 2008 van mijn abbonnement af omdat ik bij multikabel alles in een pakket neem. Eerst maar een s netjes bellen om een rekening overzicht te krijgen. April gebeld en 23 juni gekregen!!! In april ook gebeld om mee te delen dat ik naar multikabel overstap. Op vrijdag 9 mei nogmaals gebeld omdat als zij beloven terug te bellen dit niet doen (heb nummermelder, ook voor annoniem). Dan sturen ze een brief, een week later, dat ze je niet konden bereiken of je even terug wilt bellen. Vervolgens verstuur ik 13 Mei 2008 een brief, met kopie voor bevestiging, met opzegging van mijn abbonnement, waar ik vervolgens niets meer van hoor.
Het is nu 8 juli 2008. Ik bel even met pretium om een bevestiging te vragen van mijn opzegging en weer wordt mij "beloofd" dat ze terug zal bellen als ze dit heeft uitgezocht. en nee ze spreken geen antwoordapparaat in," want je weet maar nooit wie die afluisterd". als ze ons niet kan bereiken stuurt ze ons een brief met het verzoek terug te bellen naar Preium!!
Hoe kom ik nu in hemelsnaam van mijn abbonnement af?
In dit computer tijdkerk kun je toch veel nakijken met een paar drukken op de knop?
Anno 2008, waarin je zo via de telefoon een abbonnement hebt, kun je dit toch ook zo weer opzeggen?
Wie heeft er een advies voor mij?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPZEGGING ABBONNEMENT
Re: OPZEGGING ABBONNEMENT
Welke datum loopt het contract in Augustus 2008 af?
Ik adviseer zo spoedig mogelijk, liefst vandaag nog schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging per ... Augustus uw contract te beëindigen.
In de brief geeft u aan dat u in April en Mei 2008 uw abonnement telefonisch heeft opgezegd en dat Pretium tot nu toe in gebreke is gebleven deze opzegging schriftelijk te bevestigen. U eist dat u binnen 14 dagen een schriftelijke bevestiging per ... Augustus 2008 toegestuurd krijgt.
15. Duur en beëindiging
15.1 De Overeenkomst voor de Telefoon- en/of de Internetdienst zonder Aansluiting wordt aangegaan voor onbepaalde tijd en kan door Pretium Telecom of de Contractant slechts tussentijds worden beëindigd overeenkomstig het bepaalde in dit artikel. De Overeenkomst voor de Aansluiting in combinatie met de Telefoondienst (het Telefoonabonnement) wordt aangegaan voor een jaar (te rekenen vanaf de eerste dag van de maand volgend op de datum waarop de Overeenkomst tot stand is gekomen) en zal stilzwijgend worden verlengd met telkens een termijn van één jaar met een opzegtermijn van dertig dagen.
19.2 Contactgegevens Pretium Telecom
Postadres: Postbus 6128, 2001 HC Haarlem
Klantenservice: telefoon 0900 - 1637 000
Website: http://www.pretiumtelecom.nl
Ik hoop dat u de brief daar nog op tijd binnen heeft omdat ik bang ben dat u weer gen.... wordt.
Ik adviseer zo spoedig mogelijk, liefst vandaag nog schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging per ... Augustus uw contract te beëindigen.
In de brief geeft u aan dat u in April en Mei 2008 uw abonnement telefonisch heeft opgezegd en dat Pretium tot nu toe in gebreke is gebleven deze opzegging schriftelijk te bevestigen. U eist dat u binnen 14 dagen een schriftelijke bevestiging per ... Augustus 2008 toegestuurd krijgt.
15. Duur en beëindiging
15.1 De Overeenkomst voor de Telefoon- en/of de Internetdienst zonder Aansluiting wordt aangegaan voor onbepaalde tijd en kan door Pretium Telecom of de Contractant slechts tussentijds worden beëindigd overeenkomstig het bepaalde in dit artikel. De Overeenkomst voor de Aansluiting in combinatie met de Telefoondienst (het Telefoonabonnement) wordt aangegaan voor een jaar (te rekenen vanaf de eerste dag van de maand volgend op de datum waarop de Overeenkomst tot stand is gekomen) en zal stilzwijgend worden verlengd met telkens een termijn van één jaar met een opzegtermijn van dertig dagen.
19.2 Contactgegevens Pretium Telecom
Postadres: Postbus 6128, 2001 HC Haarlem
Klantenservice: telefoon 0900 - 1637 000
Website: http://www.pretiumtelecom.nl
Ik hoop dat u de brief daar nog op tijd binnen heeft omdat ik bang ben dat u weer gen.... wordt.