LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegging abonnement Ben/Tmobile
opzegging abonnement Ben/Tmobile
Ik ben al sinds juni!2002 bezig mijn abonnement op te zeggen bij Ben/T-mobile.Ik heb die schriftelijk gedaan wel 10 brieven en nee helaas dit is het werkelijke aantal. Helaas op geen van de 10 brieven een reactie terwijl het abonnement van mijn vrouw( ja in 8 brieven) wel opgezeg is schriftelijk en ook mijn brief in die envelop zat.Uiteindelijk dan maar een keer aangetekend gedaan en ja het is ontvangen zo lees ik in de brief van Ben/T-mobile met een bedel verzoek of ik toch niet abonnee wil blijven. Een echte bevestiging van de opzegging krijg ik niet en een eind datum van het abonnement evenmin. Als ik opbel om tevragen blijkt dat een aangetekende brief volgens hun er wel zeker 4 dagen over doet terwijl ik op internet via www.tracktrace.nl toch echt een datum van de 22e zie staan en niet de 25e zoals zij beweren.Nu vraag ik me af of andere ook zulke problemen hebben met hun opzegging.
Re: opzegging abonnement Ben/Tmobile
Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Ik had in mei vorig jaar al een brief geschreven omdat, m'n abonnement in augustus was afgelopen. Maar na augustus onving ik nog steeds rekeningen. Ik bellen zeiden ze dat ze m'n brief niet hebben ontvangen. Nu een half jaar later heb ik in de tussen tijd nog 4 brieven geschreven en ik ontvang m'n rekeningen nog steeds!! Als ik bel blijven ze beweren dat ze niks onvangen hebben.
Beetje raar!!
Beetje raar!!
Re: opzegging abonnement Ben/Tmobile
Dit herken ik helemaal de enige manier om van deze maloten af te komen is om de brief aangetekend te doen anders blijven ze ontkennen dat de brief binnen is. Verder denk ik dat er ergens in den haag een kamer is die vol licht met zogenaamd niet aangekomen post. Want volgens tpg bezorgt men de post voor 99% goed af bij de begunstigde dus dat post niet aan komt met zoveel brieven zo in de praktijk dus helemaal niet kunnen.