ik heb dus een free abonement en mijn man ook.
We hadden nooit problemen tot we besloten om de huis telefoon weg te doen want we hadden allebei zo`n 80 euro beltegoed staan.
Maar wat is nu het geval er valt niet meer te bellen half in het gesprek
valt hij weg dus je hoort maar de helft dan heb ik nog geluk want meestal doet hij helemaal niks.
Het licht beslist niet aan de telefoon dat hebben we getest.
Ik ben dagenlang bezich geweest om te bellen met orange eindelijk had ik het voor elkaar dat ik in gesprek kon blijven met orange.
En we waren zover gekomen dat ik het abonement gelijk stop kon zetten dan was ik wel die 80 euro kwijt. Dat heb ik dus gedaan want ik heb de telefoon nodig in verband met gezond heid.
Maar helaas ik kreeg van daag gewoon een brief dat ik tot eind augustus moet betalen dus ik betaal veel geld voor iets wat ik niet krijg.
Weet iemand een beetje raad voor mij
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] orange abonement
Re: orange abonement
als u eerst nooit problemen had met bellen dan zou ik nog eens controleren of de telefoon wel echt in orde is. Dat u tot augustus moet betalen zal te maken hebben met uw contractsperiode
ja de telefoon is op zeker goed anders waren er 2 kapot die van mijn man ook.Die heeft het zelfde als ik. Ik begrijp ook dat het aan het
contractsperiode ligt maar de een zegt dit en de andere weer dat bij orange. Ik ben alleen erg boos dat ik voor iets moet betalen wat ze me niet kunnen geven. Ik voel het ook niet as mijn schult als alles goed was gegaan had ik ook gewoon het contract verlengt.Maar helaas ze vullen zo der eigen zakken
met groetje en bedankt voor het reageren
ineke
contractsperiode ligt maar de een zegt dit en de andere weer dat bij orange. Ik ben alleen erg boos dat ik voor iets moet betalen wat ze me niet kunnen geven. Ik voel het ook niet as mijn schult als alles goed was gegaan had ik ook gewoon het contract verlengt.Maar helaas ze vullen zo der eigen zakken
met groetje en bedankt voor het reageren
ineke
Hallo Ineke, ik ga er van uit dat de vaste telefoon een KPN verbinding was. dus dan heeft het mobiel bellen met oranje daar geen enkele invloed op. ik sluit iedere twee jaar een nieuw abbonnement af om drie redenen. A) je krijgt een gratis toestel vanaf een zeker abbonnement. b) als je intensief belt is de duur van de telefoon maximaal 3 a 4 jaar. C) de meeste abbonnements wijzigingen veranderen in een tijdsbestek van twee jaar. het probleem wat robbie verteld kan wel degelijk waar zijn. hebben jullie allebij dezelfde toestellen? ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad met een siemens telefoon. ze konden voor mij het probleem niet oplossen en mocht ik ( omdat het toestel nog in de garantie zat ) overstappen naar een nokia. dit heb ik gedaan en heb gekozen voor de nokia 6230i en walla....mijn problemen waren opgelost. en het is een perfect toestel. en als ik je een tip mag geven!als je problemen hebt kun je beter naar een oranje winkel gaan, dan kunnen ze namelijk meteen jou probleem in behandeling nemen
ja dat heb ik ook gedaan eerst in de winkel mijn man heeft een samsung 450 en ik een e700 en soms gaat het goed het bellen maar vaker niet dan wel ik heb ook maar heel weinig berijk hier met orange
en om dat ik de telefoon niet kan missen vanwegen de gezond heid
en vaak de arts moet bellen voor uitslagen is het niet fijn dat je soms maar een half gesprek kan volgen en heel vaak valt de verbinding weg.
dus ik heb nu van armoe een kpn abonement genomen en geen centje last meer en net als bij orang blijft mijn bel tegoed gewoon staan.
Alleen zit ik nu nog tot eind augustus mer een abonement van orange waar ik niet mee kan bellen en dat is waar ik zo boos over ben.
Want zij kunnen mijn niet leveren waar ik voor betaal.
en om dat ik de telefoon niet kan missen vanwegen de gezond heid
en vaak de arts moet bellen voor uitslagen is het niet fijn dat je soms maar een half gesprek kan volgen en heel vaak valt de verbinding weg.
dus ik heb nu van armoe een kpn abonement genomen en geen centje last meer en net als bij orang blijft mijn bel tegoed gewoon staan.
Alleen zit ik nu nog tot eind augustus mer een abonement van orange waar ik niet mee kan bellen en dat is waar ik zo boos over ben.
Want zij kunnen mijn niet leveren waar ik voor betaal.