| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange abonnement met gratis extra's mooi niet...
Orange abonnement met gratis extra's mooi niet...
gisteren een abonnement afgesloten bij een orange shop in Utrecht, daar hadden ze een leuke aanbieding. De samsung E500 gratis, 1 jaar abonnement € 30 euro, 3 maanden 50% korting op je belbundel en 512 mb extra geheugen gratis. Voor mijn toestel de E500 kan er geen extra geheugen in dus kreeg ik als vervanging een 257 MB stick.
Dat is toch geen aanbieding een 512 mb beloven en een 257 mb geven ????
Volgens de verkoper is dit het alternatief voor de 512 mb card.
welke stappen zou ik kunnen ondernemen, dit vindt ik geen stijl ??
Dat is toch geen aanbieding een 512 mb beloven en een 257 mb geven ????
Volgens de verkoper is dit het alternatief voor de 512 mb card.
welke stappen zou ik kunnen ondernemen, dit vindt ik geen stijl ??
-
ridder80
Re: Orange abonnement met gratis extra's mooi niet...
koop ontbinden
je kan gratis advies krijgen bij de juridisch loket
je kan gratis advies krijgen bij de juridisch loket
Misschien een rare vraag.
Er wordt geadverteerd met 512 Mb extra geheugen, terwijl er geen extra geheugen in dit toestel kan.
Waarom ga je dan accoord met een 257 Mb USB Stick? Daar heb je dus niets aan bij deze telefoon!
En die verkoper is blijkbaar heel goed, want hij heeft je weten te overtuigen, dat een 512 Mb geheugen voor een telefoon hetzelfde is als een 257 Mb stick.
En als je dat dan gedaan hebt, waarom ga je dan hier klagen, dat het niet klopt? Dat wist je volgens mij al, toen je tekende.
Er wordt geadverteerd met 512 Mb extra geheugen, terwijl er geen extra geheugen in dit toestel kan.
Waarom ga je dan accoord met een 257 Mb USB Stick? Daar heb je dus niets aan bij deze telefoon!
En die verkoper is blijkbaar heel goed, want hij heeft je weten te overtuigen, dat een 512 Mb geheugen voor een telefoon hetzelfde is als een 257 Mb stick.
En als je dat dan gedaan hebt, waarom ga je dan hier klagen, dat het niet klopt? Dat wist je volgens mij al, toen je tekende.
Wat zou Orange dan moeten doen? Het is idd zo dat de nieuwe ladyphone van Samsung geen geheugenkaarten slikt. Ze kunnen dus geen 512mb geheugenkaart voor het toestel leveren...
Die 257MB stick van jou is een collecters-item !! Een uniek geval want ik kan ze enkel van 256MB krijgen

Waar dan. Volgens mij is het tegenwoordig minimaal 512 MbDie 257MB stick van jou is een collecters-item !! Een uniek geval want ik kan ze enkel van 256MB krijgen
Nee Dirky, ik zag pas later dat de verkoper een 256
mb stick erbij had gedaan. De verkoper erover aangesproken naar tja "dit was het vervangende artikel" volgens de man.
Ik schrijf wel een brief naar orange dat ze misleidende raclame maken en dreigen dat ik radar ga inlichten.
Ik schrijf wel een brief naar orange dat ze misleidende raclame maken en dreigen dat ik radar ga inlichten.
Waarom heb je dan het 512 MB geheugenkaartje niet genomen , en deze dan verkocht ofzo ? Men biedt een vervangend artikel aan , en dan is het accepteren of niet , lijkt me. Als je het er niet mee eens bent , dan had je de deal af moeten blazen. Een geheugenstick is ook een ander produkt dan een geheugenkaartje , dus je kan nooit eisen dat het aantal MB geheugen gelijk moet zijn.
Blijft natuurlijk wel raar dat men reclame maakt met een 512 MB geheugenkaartje bij een toestel wat daar niets aan heeft.
Blijft natuurlijk wel raar dat men reclame maakt met een 512 MB geheugenkaartje bij een toestel wat daar niets aan heeft.