Wat verstaan jullie onder deze woorden: (Algemene voorwaarden Orange) Indien sprake is van een Abonnement heeft de Overeekomst een minimumduur van 1 jaar, tenzij anders overeengekomen. De Overeenkomst WORDT DAARNA VOOR ONBEPAALDE TIJD VERLENGD, TENZIJ DE KLANT DE OVEREENKOMST MET INACHTNEMING VAN EEN OPZEGTERMIJN VAN 3 MAANDEN SCHRIFTELIJK BEËINDIGT. Eind december vorig jaar ging de verlenging officieel in (in oktober kreeg ik al een aanbieding voor de verlenging en die heb ik dus in oktober geaccepteerd) maar omdat zaken niet goed hebben gelopen en verlopen heb ik besloten om na 5 jaar te stoppen met Orange. Ik vind het zeer kwalijk dat ik moet opdraaien voor de fouten die Orange heeft gemaakt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange: beëindiging abonnement
Orange: beëindiging abonnement
Ik wilde mijn Orange abonnement beëindigen omdat Orange mijn geld inpikt en Orange mij heeft opgelicht. Maar Orange weigert mijn abonnement te beëindigen op de door mij opgegeven datum terwijl ik de opzegtermijn van 3 maanden wel gehanteerd heb.
Wat verstaan jullie onder deze woorden: (Algemene voorwaarden Orange) Indien sprake is van een Abonnement heeft de Overeekomst een minimumduur van 1 jaar, tenzij anders overeengekomen. De Overeenkomst WORDT DAARNA VOOR ONBEPAALDE TIJD VERLENGD, TENZIJ DE KLANT DE OVEREENKOMST MET INACHTNEMING VAN EEN OPZEGTERMIJN VAN 3 MAANDEN SCHRIFTELIJK BEËINDIGT. Eind december vorig jaar ging de verlenging officieel in (in oktober kreeg ik al een aanbieding voor de verlenging en die heb ik dus in oktober geaccepteerd) maar omdat zaken niet goed hebben gelopen en verlopen heb ik besloten om na 5 jaar te stoppen met Orange. Ik vind het zeer kwalijk dat ik moet opdraaien voor de fouten die Orange heeft gemaakt.

Re: Orange: beëindiging abonnement
Wacht even, je bent boos omdat Orange je aan je contract houdt? Ik lees namelijk heel duidelijk dat je in oktober in bent gegaan op een verleningsaanbod, waarmee je dus voor 1 of 2 jaar hebt bijgetekend. Het is niet meer dan normaal dat Orange dan ook van je verwacht dat je die periode uitzit. Dat is contractueel vastgelegd tussen jou en Orange, dus daar heb je je aan te houden.
Oh ja, oplichting is een zware term. Mag ik aannemen dat je een factuur hebt gehad waar je het niet mee eens bent?
Oh ja, oplichting is een zware term. Mag ik aannemen dat je een factuur hebt gehad waar je het niet mee eens bent?