LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ORANGE en de slachte service ervan!
ORANGE en de slachte service ervan!
ORANGE IS BAR!!!
niet 3 keer nix, nee niet 6 keer nix!
Ik heb een Free abo! Belachelijk duur en ik moet bereik zoeken!
ORANGE is 1000 keer nix!!!
SLECHTE SERVICE
SLECHT BEREIK
kortom ORANGE loop naar de maan!
ORANGE is 1000 keer nix!!!
SLECHTE SERVICE
SLECHT BEREIK
kortom ORANGE loop naar de maan!
Re: ORANGE en de slachte service ervan!
Nou, dat valt nog wel mee toch? Ik wou daarnet ff mijn rekening on-line bekijken en gelijk staat de hele boel vast. Maar verder geen of weinig klachten. Pfffffffff Orange?
TELFORT IS BAR!!!
TELFORT is 1000 keer nix!!!
SLECHTE SERVICE
SLECHT BEREIK
kortom TELFORT loop naar de maan!
TELFORT is 1000 keer nix!!!
SLECHTE SERVICE
SLECHT BEREIK
kortom TELFORT loop naar de maan!
Jij met al je uitroeptekentjes bent trouwens best wel een bosm*ng**l dat je het onderwerp nog niet eens foutloos kan schrijven.
Volgens mij weet je ook niet eens het nummer van de Orange klantenservice..........
Volgens mij weet je ook niet eens het nummer van de Orange klantenservice..........
Nu, ik heb ook Orange maar weet het ook niet. Nou
OKAY het is dan wel niet foutloos maar he dat neemt niet weg dat ORANGE BAR is!
Ik ben de dupe van hun beleid!
Hun klantenservice werkt echt voor geen meter, moest vandaag nog 30 min wachten totdat er iemand aan de lijn kwam!
Het nummer is trouwens 0800-0550!
Dus ik weet het wel!!!
Ik ben de dupe van hun beleid!
Hun klantenservice werkt echt voor geen meter, moest vandaag nog 30 min wachten totdat er iemand aan de lijn kwam!
Het nummer is trouwens 0800-0550!
Dus ik weet het wel!!!
Misschien belde jij net toen hun pauze hadden? Maarja, het is toch gratis!
Dat neemt nog niet weg dat ik zo lang aan de lijn moet hangen, al hebben ze pauze, al zijn ze op berdijfsfeestjes of wat dan ook! Gewoon niet meer dan 10 min wachttijd! Het is dan wel gratis maar ik loop mijn tijd wel te verdoen!
Overigens nu ben ik wel geholpen! Zaterdagochtend gebeld! Hele lieve mevrouw die heeft een notaklacht gemaakt! Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt. Ik heb namelijk 3 maanden gratis geldbundel, maar nooit geld gezien!
Overigens nu ben ik wel geholpen! Zaterdagochtend gebeld! Hele lieve mevrouw die heeft een notaklacht gemaakt! Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt. Ik heb namelijk 3 maanden gratis geldbundel, maar nooit geld gezien!
Die gratis dingen worden meestal door de dealer gegeven en zij moeten dit weer correct aan orange doorgeven, dus geen fout van orange, maar van de winkel.............
Ja maar je moet ze ook niet storen tijdens de pauze. Ik denk toen jij belde, toen hadden ze een personeelsuitje naar Slagharen. Zodoende was er bijna niemand. Maar ik hoop dat je probleem nu wel opgelost zal worden na je telefoontje van vanmorgen.
OKAY ik kan niet ruiken of ze pauze hebben he! Of wel soms, trouwens niet iedereen heeft volgens mij tegelijk pauze of juist wel, volgens mij houden ze daar alleen maar pauze.
Ach natuurlijk hebben ze daar niet tegelijk pauze. Er moeten altijd mensen standy zijn, maar soms kan het wel eens druk zijn en dan moet men wat langer wachten, maar het kan nooit zo erg zijn als bij UPC!
Gelukkig alles is opgelost!
Orange heeft mij de 3 maanden gratis geldbundel uitbetaald!
Maar ja wel 4 maanden moeten bellen en wachten.
Kortom geen Orange meer! Volgend jaar neem ik Vodafone of Telfort, lekker goed en vertrouwd!
Orange heeft mij de 3 maanden gratis geldbundel uitbetaald!
Maar ja wel 4 maanden moeten bellen en wachten.
Kortom geen Orange meer! Volgend jaar neem ik Vodafone of Telfort, lekker goed en vertrouwd!