LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ORANGE=KWALITEIT
Re: ORANGE=KWALITEIT
Precies Orange wordt niet meer verkocht bij T4 telecom!!! Geen pre-pay en abonnementen!!! Waarom??? IK stond in de rij bij de balie een verkoper legde uit aan een andere klant waarom Orange eruit is gekickt...
1 Orange slecht bereik
2 Slechte service
3 Duur
en daar ben ik het helemaal mee eens
1 Orange slecht bereik
2 Slechte service
3 Duur
en daar ben ik het helemaal mee eens
Re: ORANGE=KWALITEIT
Paultje wat naief!
Als een klant aan een verkoper vraagt waarom hij niet alle netwerken behoudt denkt de verkoper: hmm als de klant graag orange wil dan gaat hij weg, laat ik orange maar even afzeiken!
De reden dat t4t geen orange verkoopt is waarschijnlijk dat de omzet te laag was en daarom de kosten te hoog.
Als een klant aan een verkoper vraagt waarom hij niet alle netwerken behoudt denkt de verkoper: hmm als de klant graag orange wil dan gaat hij weg, laat ik orange maar even afzeiken!
De reden dat t4t geen orange verkoopt is waarschijnlijk dat de omzet te laag was en daarom de kosten te hoog.
Re: ORANGE=KWALITEIT
TforTelecom heeft een bruine arm bij t-mobile.......
Dat is de reden dat Orange is gestopt met die keten.
Dat is de reden dat Orange is gestopt met die keten.
Re: ORANGE=KWALITEIT
Paula heeft niets beters te doen dan orange af te zeuren, ga lekker je telfort vriendjes in hun r**t n**ken.............
Re: ORANGE=KWALITEIT
Beste mensen, ik had eerst T-Mobile maar die heb ik opgezegd omdat ik in huis totaal geen verbinding had. Nu heb ik Orange. Nu heb ik wel verbinding. En bij de klantenservice zijn ze aardig en geven duidelijk antwoord.
Re: ORANGE=KWALITEIT
Dat zal ik zeker doen!!! Maar dan Telfortvriendinnetjes!!! En ik kraak ORANGE niet af ik zeg alleen dat het niet goed is en dat is mijn mening!! En die klant vroeg niet aan de verkoper waarom Orange eruit werd gegooit!!! de verkoper legde uit over alle abos, waarop de klant vroeg of ze ook niet die "handige" geldbundels van ORANGE hadden, waarop de verkoper dus antwoorde.... Kijk zo zit het dus en niet eerst praten voordat je geen kennis hebt over de gehele zaak!!
Re: ORANGE=KWALITEIT
TforTelecom heeft een bruine arm bij t-mobile.......
Dat is de reden dat Orange is gestopt met die keten.
En dus niet andersom !!!!!!!
Dat is de reden dat Orange is gestopt met die keten.
En dus niet andersom !!!!!!!
Re: ORANGE=KWALITEIT
Orange gestopt met t4t terwijl ze zaken doen met de meest schimmige internetzaakjes, daar geloof ik helemaal niets van!
Re: ORANGE=KWALITEIT
bij de meeste schimmige internetzaakjes kan je kiezen uit ALLE providers...........
Re: ORANGE=KWALITEIT
Om te beginnen :
Ik ben een Telfortklant (T500 € 12,50) die overweegt over te stappen naar Orange.
Het klopt dat de tarieven van Orange hoger zijn dan die van Telfort.
De kracht van Orange zit hem echter in het feit dat ALLES vanuit de ingekochte belbundel betaald wordt.
Wanneer ik met mijn Telfort abonnement SMS of MMS of geregeld naar een mobiel van een ander aanbieder bel ben ik al heel snel VEEL DUURDER uit dan wanneer ik een Orange abonnement gehad zou hebben.
Wat de kwaliteit betreft : het heeft even geduurd maar de meeste aanbieders doen niet veel meer voor elkaar onder. Op plaatsen waar ik geen bereik heb hebben vrienden van mij met KPN, Vodafone of Orange dat wel en omgekeerd komt net zo vaak voor. Hoe tegenwoordig de kwaliteit van T-mobile (v/h Bereik Exact Nul) is durf ik niet te zeggen. Deze was echter in het verl;den dusdanig slecht dat ik dat nog altijd niet durf te proberen.
Ik ben een Telfortklant (T500 € 12,50) die overweegt over te stappen naar Orange.
Het klopt dat de tarieven van Orange hoger zijn dan die van Telfort.
De kracht van Orange zit hem echter in het feit dat ALLES vanuit de ingekochte belbundel betaald wordt.
Wanneer ik met mijn Telfort abonnement SMS of MMS of geregeld naar een mobiel van een ander aanbieder bel ben ik al heel snel VEEL DUURDER uit dan wanneer ik een Orange abonnement gehad zou hebben.
Wat de kwaliteit betreft : het heeft even geduurd maar de meeste aanbieders doen niet veel meer voor elkaar onder. Op plaatsen waar ik geen bereik heb hebben vrienden van mij met KPN, Vodafone of Orange dat wel en omgekeerd komt net zo vaak voor. Hoe tegenwoordig de kwaliteit van T-mobile (v/h Bereik Exact Nul) is durf ik niet te zeggen. Deze was echter in het verl;den dusdanig slecht dat ik dat nog altijd niet durf te proberen.
Re: ORANGE=KWALITEIT
Madego: reken het nog eens goed uit zou ik zeggen! Bij Tf Sb 500 betaal je 15 ct per minuut als je naar andere mobiele netwerken belt, bij orange is dit 28, 22 of 20 cent (Or20, 30, 40) dat is dus altijd duurder! Je smst nu voor 15 ct, bij orange is dat 22 cent.
Trap toch niet in dat fabeltje dat het automatisch goedkoper is als het uit een bundel komt maar analiseer je belgedrag en zoek dan de goedkoopste aanbieder. Kijk bv eens naar een gewoon (niet samenbellen) telfort abonnement.
En vergeet niet dat je bij Orange een starttarief moet betalen voor ieder gesprek.
Trap toch niet in dat fabeltje dat het automatisch goedkoper is als het uit een bundel komt maar analiseer je belgedrag en zoek dan de goedkoopste aanbieder. Kijk bv eens naar een gewoon (niet samenbellen) telfort abonnement.
En vergeet niet dat je bij Orange een starttarief moet betalen voor ieder gesprek.
Re: ORANGE=KWALITEIT
Ik zal eens en voor altijd laten bewijzen dat Telfort goedkoper is dan ORange met een paar voorbeelden!!!
Stel je belt ongeveer 200 minuten en je verstuurt 30 sms-jes...
200 belminuten Telfort
euro 25,00
SMS-bundel 30
euro 4,00
totaal euro 29,00
Orange 30
euro 30
hiermee kan je ongeveer 160 minuten mee bellen en dan zitten je sms-jes er niet eens bij! xtra kosten sms: 0,22 * 30= euro 6,60
totaal 36,60
Zelfs met 25 sms-jes erbij versturen enTelfort is nog steeds goedkoper!!
er zijn tal van voorbeelden waar Telfort altijd goekoper eruitkomt!!!
Stel je belt ongeveer 200 minuten en je verstuurt 30 sms-jes...
200 belminuten Telfort
euro 25,00
SMS-bundel 30
euro 4,00
totaal euro 29,00
Orange 30
euro 30
hiermee kan je ongeveer 160 minuten mee bellen en dan zitten je sms-jes er niet eens bij! xtra kosten sms: 0,22 * 30= euro 6,60
totaal 36,60
Zelfs met 25 sms-jes erbij versturen enTelfort is nog steeds goedkoper!!
er zijn tal van voorbeelden waar Telfort altijd goekoper eruitkomt!!!
Re: ORANGE=KWALITEIT
Paula heeft niets beters te doen dan orange af te zeuren, ga lekker je telfort vriendjes in hun r**t n**ken.............
Re: ORANGE=KWALITEIT
De berekening van Paulus de boskabouter klopt niet helemaal
met een Orange euro 30 kan je 136 minuten bellen naar alleen mobielen van andere providers en 227 minuten naar een vaste lijn en/of andere Orange gebruikers.
Als je gemiddeld naar beide evenveel belt zijn dat dus 180 minuten.
Zou je alleen maar SMS-en ( en die mensen zijn er ook ), dan kan je met dit abonnement 136 SMS berichten kunnen sturen...........
En dan is ook nog eens de klantenservice 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar, niet gratis, maar nauwelijks wachttijden.
Probeer dat maar eens bij Geldfort............
met een Orange euro 30 kan je 136 minuten bellen naar alleen mobielen van andere providers en 227 minuten naar een vaste lijn en/of andere Orange gebruikers.
Als je gemiddeld naar beide evenveel belt zijn dat dus 180 minuten.
Zou je alleen maar SMS-en ( en die mensen zijn er ook ), dan kan je met dit abonnement 136 SMS berichten kunnen sturen...........
En dan is ook nog eens de klantenservice 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar, niet gratis, maar nauwelijks wachttijden.
Probeer dat maar eens bij Geldfort............
Re: ORANGE=KWALITEIT
De berekening van Paulus de boskabouter klopt niet helemaal
met een Orange euro 30 kan je 136 minuten bellen naar alleen mobielen van andere providers en 272 minuten naar een vaste lijn en/of andere Orange gebruikers.
Als je gemiddeld naar beide evenveel belt zijn dat dus 204 minuten.
Zou je alleen maar SMS-en ( en die mensen zijn er ook ), dan kan je met dit abonnement 136 SMS berichten kunnen sturen...........
En dan is ook nog eens de klantenservice 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar, niet gratis, maar nauwelijks wachttijden.
Probeer dat maar eens bij Geldfort............
met een Orange euro 30 kan je 136 minuten bellen naar alleen mobielen van andere providers en 272 minuten naar een vaste lijn en/of andere Orange gebruikers.
Als je gemiddeld naar beide evenveel belt zijn dat dus 204 minuten.
Zou je alleen maar SMS-en ( en die mensen zijn er ook ), dan kan je met dit abonnement 136 SMS berichten kunnen sturen...........
En dan is ook nog eens de klantenservice 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar, niet gratis, maar nauwelijks wachttijden.
Probeer dat maar eens bij Geldfort............
Re: ORANGE=KWALITEIT
In oktober en november en later ook in december kreeg ik aanmaningen om mijn rekeningen te betalen, terwijl alle voldaan waren.
Na over en weer gebel en geschrijf kwam orange credit control er achter dat alles voldaan was of het intern zouden rechtzetten.. Resultaat : een belbundel van 20 Euro als genoegdoening en geen gelul meer.
groetjes, D.
Na over en weer gebel en geschrijf kwam orange credit control er achter dat alles voldaan was of het intern zouden rechtzetten.. Resultaat : een belbundel van 20 Euro als genoegdoening en geen gelul meer.
groetjes, D.
Re: ORANGE=KWALITEIT
boventaand is een typisch voorbeeld waarom Orange de beste klantenservice heeft.
Re: ORANGE=KWALITEIT
AMSTERDAM (ANP) - Klanten van de mobieletelecomaanbieder Telfort hebben de afgelopen dagen veel last gehad van ongevraagde sms-berichten, zogenoemde spam. De onderneming heeft daarover ,,een paar honderd telefoontjes en e-mails'' ontvangen, aldus een woordvoerster donderdag.
Telfort zegt inmiddels de dader te hebben gevonden en hoopt dat het lek is gedicht. ,,Dit is heel erg vervelend'', aldus de woordvoerster. De meeste berichten boden een datingservice, een geldprijs of een gratis vakantie aan. De berichten zouden uit de Verenigde Staten zijn verstuurd met een anonieme sms-centrale. Telfort overweegt juridische stappen, maar heeft daarvoor nog maar heel weinig wapens in handen.
Telfort had in september vorig jaar bijna 1,6 miljoen klanten. KPN, de grootste aanbieder van mobiele telefonie in Nederland, zegt geen last te hebben van spam.
Telfort zegt inmiddels de dader te hebben gevonden en hoopt dat het lek is gedicht. ,,Dit is heel erg vervelend'', aldus de woordvoerster. De meeste berichten boden een datingservice, een geldprijs of een gratis vakantie aan. De berichten zouden uit de Verenigde Staten zijn verstuurd met een anonieme sms-centrale. Telfort overweegt juridische stappen, maar heeft daarvoor nog maar heel weinig wapens in handen.
Telfort had in september vorig jaar bijna 1,6 miljoen klanten. KPN, de grootste aanbieder van mobiele telefonie in Nederland, zegt geen last te hebben van spam.