LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange slecht bereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
prisc2001

orange slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door prisc2001 »

hoi wie heeft er net als ik ook problemen met het bereiken van orange /t mobile,ik heb een mobiele tefoon maar nu ben ik het niet eens met mijn rekening dus ik netjes op het internet gekijken maar wat ik ook probeer ik krijg geen antwoord op mijn vraag en als ik ereens na toe wil op de site krijg ik steeds dat de verbindeing niet goed is .dus dan maar bellen maar daar krijg ik ook geen antwoord kan geen eens mijn vraag stellen ik vindt het trouwens ook een hele foute boel dat zo een groot bedrijf geen email heeft of heeft orange/t mobile dat wel dan hoor ik het graag even
ik zou graag mijn telefoonabonnement willen stop zetten maar ja ik krijg ze niet eens te pakken ik ga ze maar een brief schrijven met mijn klachten en dta ik wil stopen . en anders vanmiddag nog eens bellen
en ja ik moet de rekeinging wel betalen voor de 31 en kan dus niet eens kijken of hij wel juist is

groetjes prisc2001

D1RK

Re: orange slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door D1RK »

T Mobile heeft slechte dekking in vele huizen en op straat wel....

Verder is de website erg lastig dus nu aangetekend opzeggen en U kunt het beste 1 week voor einde (dus week dubbel) Uw nummer laten overzetten naar andere provider!

Gesloten