LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange/T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sjudith

Orange/T-mobile

Ongelezen bericht door sjudith »

Ik zit nu al zo'n 3 jaar bij Orange, zondr problemen, ik betaal keurig alles op tijd, niks aan de hand.
Ik kreeg echter een brief dat mijn abbonnement, Orange Music, op houdt te bestaan en ik voor 1 oktober een nieuw abbonement bij T-mobile moet nemen of moet opzeggen.
Afgelopen maandag heb ik gebeld met de klantenservice van Orange, ik wil mijn abbo verlengen. Geen probleem zou je zeggen?
Na uren aan de telefoon te hebben gezeten, en van T-mobile klantenservice weer terug naar Orange klantenservice te zijn gestuurd. Zou het probleem (wat dat was was me niet duidelijk) binnen 24 uur zijn opgelost.
De volgende dag weer gebeld, de medewerker van maandag had zich blijkbaar versproken want het was binnen 48 uur. Maar het probleem was dat ik bij Orange in de computer stond met contract moet verlengd worden, en bij T-mobile stond dat ik dat al had gedaan...alleen niemand kon mij vertellen wat voor nieuw abbo ik dan heb...ik weet het zelf ook niet heb namelijk niks getekend!
Woensdag weer terug gebeld...geen resultaat. Ik ben naar de T-mobile shop gegaan, ik dacht misschien werkt dat.
Na daar een uur te hebben gestaan, medewerker heeft ook heen en weer gebeld met allerlei afdelingen. Ook daar werd gezegd dat ik hem al al had afgesloten. Uitgelegd dat dit niet het geval was. Weer heen en weer gebel tussen medewerker en alelrlei afdelingen.
Nu mocht ik mijn contract pas over 3 maanden verlengen, maar mocht wel een een telefoon uitkiezen.
Na autorisatie, mocht dit dus niet en kreeg ik alleen toestemming voor sim-only, omdat ik BKR geregistreerd sta. Dit klopt, maar dat sta ik al jaren en niet voor een telefoonabbo. En zeker niet voor Orange!
Kan T-mobile mij nu zomaar weigeren terwijl ik dus al jaren klant ben bij Orange en nooit problemen heb gehad? Ik heb zelfs 2 nummers bij Orange!
Wie herkent dit??

Big-V

Re: Orange/T-mobile

Ongelezen bericht door Big-V »

Ja, als je een BKR-registratie hebt mag je voor dit soort zaken geweigerd worden. Als dat niet zou mogen, zou dat betekenen dat je, eenmaal afgesloten, altijd diensten kan blijven afnemen, ongeacht hoe hoog je schulden zijn.
Dit zou voor veel schuldenaars onverantwoord zijn, maar het brengt voor providers ook een groot risico met zich mee. Misschien tot die tijd prepaid, of wachten tot de registratie verloopt.
Succes ermee.

sjudith

Maar ja ik stond al BKR toen ik Orange had afgesloten, dus ik snap niet dat ze nu ineens weigeren, terwijl ik dus al 3 jaar bij Orange zit?

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Huidige klanten blijven ondanks BKR doorgaan zonder controle mits ze op tijd betaalden,
maar door de overname is het lastiger voor U
Overal zult U hetzelfde verhaal te horen krijgen, maar Simyo of Tele 2 Champion zijn betaalbare prepaid alternatieven.

Soms goedkoper als je niet teveel belde.

Helaas is het niet anders, of vraag iemand in jou vrienden kring of deze een abbo wil sluiten en aan jou wil geven... met risico dat jij te laat betaalde!
Dus alleen echte vrienden vragen en als je te laat bent ben je meestal meerdere goede vrienden kwijt.. . dus voorzichtig en op tijd betalen.

sjudith

Ik heb altijd op tijd betaald daarom vind ik het zo raar...ben dus echt een goede klant van Orange!

Gesloten