LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Orange

Ongelezen bericht door Gast »

Ik was afgelopen week in 1 van de orange shops en ben daar wel erg goed geholpen. Mijn toestel was kapot en ik kwam met bon in de orange shop, daar deden ze helemaal niet moeilijk maar maakten meteen een afspraak voor de omruiling. de volgende dag zou er een nieuwe toestel voor me klaar liggen. Toen ik de volgende dag kwam lag er ook daadwerkelijk 1 klaar voor mij :D!

Is dit service of niet :D ?

tirra

Re: Orange

Ongelezen bericht door tirra »

ik orange bij deze wil aanprijzen,daar de service erg goed is,men goed wordt geholpen.
mijn mobiel stuk was daar die nog maar 2maanden oud was.
moet er bij zeggen dat die gevallen was.
mar men deed niet moeilijk kreeg de zelfde soort terug.
zonder kosten.
is dat service of niet.
groe :P :P tjes tineke

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

Mag ik antwoord geven op je vraag??? JA???
Nou het is ja het is service!!! Maar dat doen ze bij elke operator, je telefoon omruilen of repareren binnen de garantieperiode. (ook al heb je hem 10 x laten vallen) 't is maar dat je het weet!!!

!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!!!!!!! »

Nou Tineke!
Grote Meid hoor!

ben echt overweldigend blij voor je.
Ik zal ORANGE de hemel in prijzen!!! 8) 8)

Gast

nou ik heb het een en ander nagevraagt en ben tot de conclusie gekomen dat alleen vodafone en orange dat doen en geen enkele andere provider maakt hier gebruik van. Zaken zoals phonehouse en belcompany sturen toestellen op en gaan er vaak enkele weken overheen voordat je toestel terugkrijgt. Dus dit is wel een service opzich die orange en vodafone hebben en kunnen ze wel wat duurder zijn maar dan krijg je er ook wat voor terug. :D !

Theo vD

Ongelezen bericht door Theo vD »

Vorig jaar was mijn telefoon ook kapot gegaan (ik had hem toen 7 maanden), heb Orange gebeld en twee dagen later kwam er een koerier bij mij thuis om de gsm om te wisselen voor een nieuw exemplaar. Perfect!

Gast

Orange lokt nieuwe klanten met een fiets
DEN HAAG - Fietsen, bellen en je telefoon opladen. Telecombedrijf Orange geeft nieuwe klanten vanaf dinsdag een fiets bij een tweejarig abonnement. Daarmee gaat de strijd om de beller een nieuwe fase in. Met het nieuwste mobieltje lokt een telecombedrijf al lang geen nieuwe abonnees meer in de verzadigde markt.

De mobiele telefoon kan op het stuur van de Orange-fiets worden geplaatst. De nieuwe klanten krijgen ook een koptelefoontje en door ingebouwde techniek in de fiets is het mogelijk om draadloos te bellen. Daarnaast loopt er een snoertje van de dynamo naar het opzetstukje op het stuur waardoor de telefoon tijdens het fietsen wordt opgeladen.

Orange heeft in Nederland ongeveer 1,3 miljoen klanten en is daarmee nummer vier op de markt voor mobiele telefonie

natasja52

Ongelezen bericht door natasja52 »

Service of niet maar bij mij pakte het wel heel anders uit. :!:
op 18 februari ging ik met mijn mobieltje terug naar de Orange winkel omdat hij niet meer goed functioneerde, mijn klacht was terecht en omdat ik binnen de garantie viel zou ik een nieuwe krijgen alleen was ik mijn bon vergeten dus ging het ff niet.
26 februari ben ik teruggegaan met bon toestel en zelfs de doos, maar nu komt het : Er werd ingevuld toestel ter reparatie, op mijn reactie ik zou toch een nieuwe krijgen werd er gewoonweg gezegd U gebruikt uw belbundel te weinig dus u krijgt geen nieuwe!!!! en wat we ook aanhaalde de verkoper zei dat zijn de voorwaardes u krijgt geen nieuwe, maar als ik mijn belbundel veel gebruikte was een nieuwe krijgen geen probleem. En tot mijn grote verbazing werd mijn simkaart en acu gewoon op de desk neergelegd en kreeg ik mijn reparatiebon mee, geen leentoestel geen zaakje om de sim en accu in te stoppen helemaal niks.
Zoals u leest is de service van Orange nu ver te zoeken.
En ik ben hier dan ook nog niet klaar mee, heb mijn verhaal inmiddels ook al voorgelegd aan Radar zelf, maar misschien weet u wat ik hier mee aan moet, volgende week is mijn toestel weer terug.

Groet Natasja

Gesloten