LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Carlo41

Orange

Ongelezen bericht door Carlo41 »

Hallo,

Op verzoek van mijn zuster wil ik de vraag stellen of mobiele telefonie wel helemaal veilig is.
Laast werd mijn zuster onaangenaam verast door een spookrekening van 550 euro.
Het was de telefoon van haar zoon van 12 jaar die de 2 dagen dat er was gebeld met een wapbrowser niet thuis.
De telefoon lag op de slaapkamer.
Hoe is dit mogenlijk terwijl de verkopers vol blijven houden dat een gsm niet te kraken is.
Zijn er meer gedupeerden bij Orange?

Tot horens

Gast

Re: Orange

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij is dit wel degelijk te kraken, want 3 maanden geleden kreeg ik toch een vreemd SMS-je binnen; wat voor bericht het was weet ik helaas niet meer, maar het was in iedergeval geen zuivere koffie.
Dus dat uw zus een spookrekening ontvangen heeft, is best heel goed mogelijk dat een hacker op uw zuster der kosten heeft zitten bellen.

PommetjeH.

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Het was de telefoon van haar zoon van 12 jaar
Jep......en je geeft meteen ook je eigen antwoord....Ze moet eerst maar eens open met zoonlief gaan praten voordat er hier weer geroepen wordt over 'spooknota's' en 'telefoons hacken'....12 jaar is een mooie leeftijd om de 'spannende' WAP diensten te gaan ontdekken....

Mvg.
PommetjeH.

PommetjeH.

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

En @Gast......

Dus omdat u een raar SMS-je kreeg, denkt u de conclussie te kunnen trekken dat telefoons gehackt kunnen worden......ok.....Ik kreeg laatst toch zo'n rare reclamefolder over kredieten....ze hebben vast mijn pincode gekraakt! *zucht*

Mvg.
PommetjeH.

Gesloten