LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
deminikola

orange

Ongelezen bericht door deminikola »

Ik had een orange abonnement.Hier had ik een betaalachterstand op. Hier zijn verder geen deurwaarders of incassoburoos voor in de hand genomen en ik heb alle openstaande rekeningen ook voldaan. Echter nu wil orange mij niet meer aansluiten, het wil mijn opgespaarde beltegoed van ongeveer 50 euro niet terugstorten en ik mag mijn telefoonnummer niet meer meenemen.KAN DIT ???

Gast

Re: orange

Ongelezen bericht door Gast »

Ikzelf heb Orange, doordat mn huur te vroeg werd afgeschreven stond ik in februari rood waardoor er een rekening niet betaald heeft kunnen worden.
Ik ben logischerwijs afgesloten. Echter op 25-2 j.l is de rekening alsnog afgeschrven en een bellletje naar de ks van Orange leerde mij dat ik binnen 4 dagen weer zou worden heraangesloten.
Het is nu fokking 10 maart en mijn aansluiting ligt er nog steeds uit.
Steeds als ik bel krijg ik "nee sorry, vergissing aan onze kant, u wordt later vandaag weer heraangesloten" Ja ammehoela!
Wat voor randdebielen werken daar bij Orange?

The future is bright, without any service!

Gast

jullie zijn niet echt slim lijkt het wel.

gast hierboven een rekening van februari niet betaald dan wordt u in maart echt nog niet afgesloten maar ergens rond half april er gaan eerst 3 herrineringen aan vooraf.

dus u zult wel veel meer achterstand hebben dan u ons doet geloven.

Gast

nee lieve Einstein van hierboven:
Het was de factuur van januari die ik kreeg (je weet wel, je krijgt de rekening altijd een maandje later) in februari had ik ff geen centjes meer op de bank. Dus werd ik afgelsoten in februari. Geld overgemaakt toen slaris binnenkwam en dit is op 25 feb afgeschreven. Ben nog altijd niet aangelsoten.
Capiche?

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Misschien denken zij bij Orange dan wel dat je een wanbetaler bent en maken ze wat minder haast om je weer aan te sluiten. Ik kan het me heel goed voorstellen.

Als iemand mij gaat opbellen en begint te gooien met "Jij moet" en "Ik wil" dan ben ik ook minder snel geneigd om iets te gaan doen.

Gast

als dat de rekening van januari betreft dan nog ben je nu niet afgesloten geweest als jij idd de 27e betaald zou hebben.

de herrinering komt na ± 4 weken na het verstrijken van de betaaltermijn dus in februari, daarna duurt het weer 3 weken voor u nogmaals een herrinering krijgt.
de volgende die dan volgt ± 3 weken later na de datum die erop de acceptgiro staat is van het incassobureau en die moet u betalen binnnen 10 dgn dus *** niet dat het een rekening is van januari want dat is het duidelijk niet.

januari + dan 6 weken minimaal zit je al in maart.
en dan wordt er pas gedreigd met afsluiting.

en idd als u geen geld hebt ja dat is niet het probleem van orange neem ik aan.

Gast

als dat de rekening van januari betreft dan nog ben je nu niet afgesloten geweest als jij idd de 27e betaald zou hebben.

de herrinering komt na ± 4 weken na het verstrijken van de betaaltermijn dus in februari, daarna duurt het weer 3 weken voor u nogmaals een herrinering krijgt.
de volgende die dan volgt ± 3 weken later na de datum die erop de acceptgiro staat is van het incassobureau en die moet u betalen binnnen 10 dgn dus *** niet dat het een rekening is van januari want dat is het duidelijk niet.

januari + dan 6 weken minimaal zit je al in maart.
en dan wordt er pas gedreigd met afsluiting.

en idd als u geen geld hebt ja dat is niet het probleem van orange neem ik aan.

Zal ik het je toefaxen lieverd? Dan kun je het voor jezelf zien.
En als ik dan fout zou zitten waarom wordt me dan 3x toegezegd dat ik zsm zal worden heraangesloten? ik *** niet zoals jij zegt en als je me niet gelooft dan heb ik het bewijs hier voor je liggen.

Gast

Zal ik het je toefaxen lieverd? Dan kun je het voor jezelf zien.
En als ik dan fout zou zitten waarom wordt me dan 3x toegezegd dat ik zsm zal worden heraangesloten? ik *** niet zoals jij zegt en als je me niet gelooft dan heb ik het bewijs hier voor je liggen.
Waarom dat toegezegd wordt weet ik niet maar zoiets moet je ook niet met een klantenservice cq callcenter afhandelen die weten daar niets van en geven alleen maar standaard antwoorden.

[email protected] daar kom je veel verder mee dat zijn de mensen die dit behandelen.

je hoeft me niet te geloven maar ik heb zelf dit ook meegemaakt en bij mij was het dat mijn bank het elke keer weigerde terwijl er wel geld op stond daarom weet ik ook zo goed die termijnen.

als jij je factuur van januari niet hebt betaald staat er dus ook die van februari nog open en maart is ook onderweg dus vandaar dat je niet bent aangesloten.

op het moment dat jij alle facturen tot nu betaald hebt wordt jij binnen 24 uur weer aangesloten.

maar jij praat alleen over januari die je in feb betaald hebt dus wanneer betaal je febr en maart.
bij mij draaide het om 1 mnd + de nieuwe maand meteen afspraak gemaakt qua betaling was 7 dgn naderhand meteen gemaild met het bewijs van betaling en ik was binnen 1 uur aangesloten.

dus kijk je achterstand eerst maar eens goed na dit draait echt niet alleen om januari je loopt nu dus weer 2 mnd achter

Gast

Als je niet betaald kun je niet verwachten dat er service wordt verleend bij een bedrijf

Gast

[email protected] is geen juist e-mail adres! niet namens Orange in ieder geval

Gesloten