Mijn dochter heeft een orange abonnement van 22,50.
ik heb al twee keer een rekening gehad die hoger ligt.
Logisch als ze meer gebruikt moet ik ervoor betalen.
Ze vertelde mij dat als ze haar nieuwe tegoed heeft er na 2 dagen gewoon geld af is als ze nog niet heeft gebeld?
Ik heb de tel afgepakt ter controle en zij wist niet waar hij was.
27 mei heeft ze haar nieuwe beltegoed en ik heb op 30 mei haar tegoed opgevraagd en dat was inderdaad maar 10 euro!!!!
Ze geven door dat de nieuwe rekening 22,50 bedraagd.
Mijn vraag is hoe kan dit???????De sms jes heeft ze nog wel gewoon.
graag serieuze reacties
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] orange
-
Gast
Re: orange
Je wilt serieuze reacties.
De enige serieuze reactie die ik kan bedenken is dat je eerst contact op moet nemen met orange en bij hen een specificatie op moet vragen.
Het heeft weinig zin om hier op het forum reacties te vragen, terwijl niemand van ons kan zien wat er daadwerkelijk met de telefoon gebeurd is.
Alleen orange kan je hier meer over vertellen.
De enige serieuze reactie die ik kan bedenken is dat je eerst contact op moet nemen met orange en bij hen een specificatie op moet vragen.
Het heeft weinig zin om hier op het forum reacties te vragen, terwijl niemand van ons kan zien wat er daadwerkelijk met de telefoon gebeurd is.
Alleen orange kan je hier meer over vertellen.
Je kan je verbruik cq. tegoed gespecificeerd controleren via internet.
"3210"
"3210"
-
Gast
Ik weet van Orange dat hun beltegoed lijn niet up to dat is. Wat je bijvoorbeeld 4 dagen geleden hebt verbelt, dat hoor je niet meteen op het nummer 1244. Er gaan wat dagen over heen voordat het is verwerkt.
Succes
Succes
-
Gast
Misschien heeft ze een SMS-bundel en Orange world bij haar abbo. Ik zou de klantenservice maar bellen