Mijn moeder heeft een tijd geleden een 2-jarig Orangeabonnement afgesloten. Zij heeft toen een telefoonrekening van 50 euro niet betaald. Hierdoor heeft Orange besloten het contract te ontbinden. Mijn moeder moet nu echter de 50 euro betalen plús haar abonnementsgeld van 1.5 jaar. Ze krijgt echter de belminuten niet, omdat haar simkaart is geblokkeerd.
Voor mijn gevoel is dit nogal onredelijk. Dat ze afgesloten wordt, oke, maar nu moet ze dus 500 euro aan belminuten betalen die ze niet krijgt en ook nooit zal krijgen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan hier nog bezwaar tegen gemaakt worden, of staat het gewoon in de algemene voorwaarden oid?
Alvast bedankt voor de hulp!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange
Re: Orange
of het in de algemene voorwaarden staat lijkt me makkelijker dat je dat zelf even na kijkt. Vind het op zich een normale procedure. Het het afkopen, niet het betalen van de abonnementskosten. Een afkoopprocedure zit meestal ook vast aan een incasso.
Je bent echter in gebreke geweest met je betalingen, door niet te doen aan je betalingsverplichting. Daardoor kan je orange ook niet houden aan de verplichting voor het leveren van de diensten.
Maar orange bestaat toch al lang niet meer? Dit zal nu toch wel t-mobile zijn?
Je bent echter in gebreke geweest met je betalingen, door niet te doen aan je betalingsverplichting. Daardoor kan je orange ook niet houden aan de verplichting voor het leveren van de diensten.
Maar orange bestaat toch al lang niet meer? Dit zal nu toch wel t-mobile zijn?