LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orangs abonnomenten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mleentje

Orangs abonnomenten

Ongelezen bericht door mleentje »

hallo,

ik ben marleen en ik ben 18 jaar. ik heb zins kort een nieuw abonnement bij de orangs free 32,50 + 50% korting op me hele bundel voor 24 maanden lang.

nou ik blij ik krijg me nieuwe telfoon thuis gestuurt. nou ik had ook nog een andere van de orangs lopen dus die moet ik eerst opmaken en dat is een free 30 voor 24 maanden. in me nieuwe telefoon die ik kreeg bij mijn andere 32,50 free 50% daar wilde dus ook gewoon de simkaart in van me oude abonnoment, dus dat heb ik gedaan en niks aan de hand tot mijn abonnoment op was en ik naar me nieuwe ging omdat ik dacht na allen briefen te hebben gelezen en gekeken te hebben op het internet op hun site die van de orangs maar er staat niet in vermeld dat je niet meteen kon bellen als je hem had, dus ik dacht dat het gewoon uit mijn bundel ging dus ik een groeps sms gestuur van een stuk of 20 smsjes om te laten weten dat dit me nieuwe nummer was. na dat gedaan te hebben was ik best nieuwsgirig om te kijken hoeveel er nou toch van af gegaan was en hoe ze dat zouden zeggen omdat ik een 50% korting had. dus ik denk laat ik is bellen naar Saldo informatie. ik bellen maar er stond nog niks op de abonnomet of wat dan ook.nou dacht ik laat ik dan maar even bellen naar de klanten survice om het daar is te vragen hoe het is, en daar krijg ik dit antwoord: ja je nieuwe abonnomet gaat pas in op de eerst volgende 19 van de maand en dus niet twee dagen van dat je telefoon binnen krijgt ook als is dat heel normaal. nu heb ik dus echt zo iets van ja maar dan ben ik dus nu al een hoop geld kwijd voor iets waar ik al recht op heb.

mijn vraag is hebben meer mensen hier last van of niet.

ik vind persoonlijk dat het verrekent moet worden met me bundel of het moet duidelijk vermeld staan in een brief of op de site of anders word je maar gebeld.

groetjes marleen

karr-2

Re: Orangs abonnomenten

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik kom met moeite door je slechte Nederlands en waardeloze zinsbouw heen, maar ik denk dat je gewoon niet goed opgelet hebt. Dit soort dingen staan duidelijk vermeld in de papieren die je ontvangt, dus ik denk dat je die beter had kunnen lezen.

RobbieP

Ongelezen bericht door RobbieP »

het is inderdaad een beetje onduidelijk, maar als ik het goed begrijp is het probleem dus dat je van het moment dat je nieuwe abonnement is ingegaan, tot aan de 19e van de maand waarop je je eerste bundel daadwerkelijk hebt ontvangen, de gebruikskosten apart (dus buiten de bundel) worden berekend. Dat klopt helaas, en had ook gezegd moeten worden bij het afsluiten van het abonnement.

mleentje

hoi,

dank je voor het waardeloos vinden van mijn nederlands krijg je als je dislexy hebd jah sorry meer geboren!!

maar zoals ik als in het stukje heb gezegt staat dat dus niet in de briefen of informatie en ze geven het zelf ook toe dus ik denk dat ik in dit geval gelijk heb.

en alles wat je toen heb verbeld of gesmst heb valt buiten mijn bundel dus ik betaal deze maand dus exsta bij terwijl ik ook al me abonnoment had.

RobbieP

Ongelezen bericht door RobbieP »

het staat misschien niet in de brief maar wel in de voorwaarden waarvoor je getekend hebt. Je hebt misschien wel gelijk maar of je ook gelijk krijgt betwijfel ik.

mleentje

hoi,

neeh het staat ook niet in de voorwarden want orangs geeft het zelf toe dat het niet goed aangegeven staat.
en neeh het klopt ik krijg er geen gelijk in maarik wel weten of er meer mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt en de de andere koper er voor waarschuwen

grtz marleen

e.schonewille

Ongelezen bericht door e.schonewille »

Hoi Marleen,

Ik vind het heel knap dat jij met je dislexy toch een brief durft in te zenden. Je kunt dan wel de spellingscontrole gebruiken, maar die halen ook alle fouten er niet uit.
Dan nog even over het abonnement van Orange, het klopt dat het niet direct in gaat als je alles hebt ontvangen, maar dit staat niet in het contract en staat niet in de voorwaarden. Zij geven dat zelf toe dat het erg onduidelijk is.

E. Schonewille

Gesloten