LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Originele Nokia 6111 tonen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kookaburra

Originele Nokia 6111 tonen

Ongelezen bericht door kookaburra »

Ik heb eigenlijk een vraag en niet echt een probleem.

Ik ben op zoek naar de originele ringtones van de Nokia 6111 (pink). Ik heb de software van dit toestel gedownload, maar ben daar niks mee opgeschoten. Misschien iemand die in het bezit is van een 6111 en het via mail naar mijn kan opsturen? Alvast bedankt.

Gizmo©

Re: Originele Nokia 6111 tonen

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Originele beltonen van een mobiel zijn er standaard in de fabriek opgezet. Je kunt ze niet erafhalen of verzenden.

kookaburra

Dat is niet waar. Ik heb in het verleden heel veel Nokia's gehad en de meeste tonen (op enkele uitgezonderd die inderdaad auteursrechterlijk zijn beschermd) kun je versturen, verwijderen en hernoemen. Dat is altijd al zo geweest. En de twee tonen die ik nu net wil hebben, zijn dus tonen die je kunt versturen, verwijderen en hernoemen. Iemand die ze heeft??

kookaburra

Ik ben erachter hoe de tonen heten waarnaar ik op zoek ben. Dawning en Lime Tree. Ze zitten standaard in de Nokia 6111 en zijn niet auteursrechtelijk beschermd. Heeft iemand ze? Ik zou het tof vinden als iemand ze heeft en door kan mailen. Alvast bedankt.

Gesloten