Ik heb een oud telefoonabo gehad van 3 jaar waardoor ik rente heb betaald voor mijn toestel bij T-Mobile
Nu heb ik prepaid bij T-Mobile
Mijn vraag is als ik dit oude abonnement opzeg ben ik dan ook het telefoonnummer kwijt ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oud Telefoonabonement opzeggen
-
Re: Oud Telefoonabonement opzeggen
Als "dat oude abonnement" nog werkt nu, kan je dat meenemen naar een andere provider.
Als "dat oude abonnement" niet meer werkt, ben je dat nummer kwijt.
Als "dat oude abonnement" niet meer werkt, ben je dat nummer kwijt.
-
Het oude abonnement is na 3 jaar omgezet in prepaid
Een actueel prepaid nummer is zonder veel problemen over te nemen door een andere provider. Of dat ook van pre paid naar pre paid kan zou wel eens niet kunnen. Van Pre paid naar een nieuw abonnement zal niet moeilijk zijn. Als je telefoon nog goed (genoeg) is, kan je een sim only abo nemen, keuze genoeg, je kent je eigen gebruik nu wel na 3 jaar.
Bij T-Mobile kun je wel een telefoonnummer laten overzetten naar een nieuw of bestaand abonnement. Het hoeft dus niet altijd aan het begin van het contract, maar het kan gedurende de hele contractperiode. Zie onderstaande link.tjeulemavrotros2017 schreef:Ik heb een oud telefoonabo gehad van 3 jaar waardoor ik rente heb betaald voor mijn toestel bij T-Mobile Nu heb ik prepaid bij T-Mobile Mijn vraag is als ik dit oude abonnement opzeg ben ik dan ook het telefoonnummer kwijt ?
Ik weet niet of het ook kan naar een prepaid kaartje, dat zou je even op het T-Mobile forum moeten vragen of aan de klantenservice.
https://forum.t-mobile.nl/nummerbehoud- ... ent-126412