Ik heb even een vraagje:
Ik heb altijd gebeld via Pre carrier select van tele2. Laatst kreeg ik zo'n kaart dan wanneer ik voor een bepaalde datum niet reageerde ook de abonnementskosten via tele2 zouden gaan lopen. Ik heb echter voor die datum via dat speciale 0900 nummer mijn pre carrier select van de lijn gehaald zodat alle gesprekken weer via KPN zouden gaan lopen.
Nu kreeg ik vandweek toch een brief van KPN dat mijn abonnementskosten via tele2 zouden gaan lopen.
Echter heb ik me aangemeld voor nummerbehoud voor telefonie van UPC. Zou dat nu problemen op gaan leveren nu schijnbaar de abonnementskosten via tele2 gaan lopen?
Gelieve niet te reageren op het feit dat ik UPC neem. Het is mijn eigen keus!! Graag alleen reageren indien je wil antwoorden op mijn vraag!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overgang naar UPC
Re: Overgang naar UPC
Ik heb al eerder 6 jaar internet gehad van UPC en nooit.....lees NOOIT geen probleem gehad. De destijds geldende data limiet heeft mij doen besluiten om over te stappen anders was ik er nooit weg gegaan.