Dag allemaal,
Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig naar het bericht over de overname van O2. Ik las op NOS Teletekst dat O2 misschien door Ben of Vodafone Libertel zal worden overgenomen. Weet iemand wat de gevolgen zijn voor mijn contract? Ik heb nog een oud contract (een Simplicity) en ik wil dat graag zo houden.
Groetjes!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overname van O2
Re: Overname van O2
Keep your hands up in the air:
Sing with me the O2 song:
O2 came to Holland,
not so far from the sea,
O2 came to Holland,
made life happy for me,
O2 came to Holland,
a rainbow in the sky,
O2 came to Holland,
like dung attracks a fly
O2 Rocks the PLAZZZZZAAAAA!!!
Sing with me the O2 song:
O2 came to Holland,
not so far from the sea,
O2 came to Holland,
made life happy for me,
O2 came to Holland,
a rainbow in the sky,
O2 came to Holland,
like dung attracks a fly
O2 Rocks the PLAZZZZZAAAAA!!!
Sinds de laatste maal dat hier over iets op teletekst heeft gestaan is hier niets meer over gezegd.
Weet iemand al iets meer, want op de site van O2 zie je hier ook helemaal niets over.
Wel wordt Ben straks T-Mobile en gaat Dutchtone Orange worden.
Geen overname, alleen een wijziging in naam.
Weet iemand al iets meer, want op de site van O2 zie je hier ook helemaal niets over.
Wel wordt Ben straks T-Mobile en gaat Dutchtone Orange worden.
Geen overname, alleen een wijziging in naam.
enige tijd geleden heeft een berichtje in de krant (algemeen dagblad/economie pagina) gestaan dat vodafone afziet van een overnamebod op O2.
volgens ingewijden wordt BEN gezien als de enige serieuze kandidaat om O2 over te nemen.
volgens ingewijden wordt BEN gezien als de enige serieuze kandidaat om O2 over te nemen.
tja,
gisteren stond in de Metro of Spits dat mmO2, het moederbedrijf van O2, wel heel erg graag O2 wil verkopen/afstoten.
benieuwd aan wie ze de puinhopen van 5 jaar O2 gaan verkopen.
en wat gaat er dan trouwens gebeuren met de telefooncellen op de NS-stations?
dank voor iedere reactie,
Henri
gisteren stond in de Metro of Spits dat mmO2, het moederbedrijf van O2, wel heel erg graag O2 wil verkopen/afstoten.
benieuwd aan wie ze de puinhopen van 5 jaar O2 gaan verkopen.
en wat gaat er dan trouwens gebeuren met de telefooncellen op de NS-stations?
dank voor iedere reactie,
Henri