LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstappen van vodafone naar t-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ali07

overstappen van vodafone naar t-mobile

Ongelezen bericht door ali07 »

Nou wat ik nu weer mee maak.
in september liep mijn abbonement van vodafone af ben bij t-mobile binnen gelopen om over te stappen naar hun en was geen probleem hun zouden het opzeggen bij vodafone met nr behoud.
later kreeg ik van vodafone een sms dat ze er mee akkoord mee gingen
echter nu krijg ik een rekening van 167,26 euro omdat ze nu zeggen dat mijn abbonement tot januari loopt .
ben overal geweest om verhaal te halen bij ritel waar ik toen het abbonement heb afgesloten bij t-mobile en bij vodafone maar niemand die mij duidelijkheid kan geven heb 24 maanden betaald en nu willen ze nog 3 maanden hebben .
wat kan ik nog doen
grtz

Jantje7

Re: overstappen van vodafone naar t-mobile

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Mogelijk is je vorige abonnement bij Vodafone 3 maanden later beëindigd waardoor je huidige abonnement dus ook later afloopt. Dit kun je dacht ik zien bij "Mij Vodafone".

berndv

Re: overstappen van vodafone naar t-mobile

Ongelezen bericht door berndv »

ali07 schreef:Nou wat ik nu weer mee maak.
in september liep mijn abbonement van vodafone af ben bij t-mobile binnen gelopen om over te stappen naar hun en was geen probleem hun zouden het opzeggen bij vodafone met nr behoud.
later kreeg ik van vodafone een sms dat ze er mee akkoord mee gingen
echter nu krijg ik een rekening van 167,26 euro omdat ze nu zeggen dat mijn abbonement tot januari loopt .
ben overal geweest om verhaal te halen bij ritel waar ik toen het abbonement heb afgesloten bij t-mobile en bij vodafone maar niemand die mij duidelijkheid kan geven heb 24 maanden betaald en nu willen ze nog 3 maanden hebben .
wat kan ik nog doen
grtz
Je contract opvragen bij vodafone en kijken wat de begin en einddatum is. Volgensmij geldt tegenwoordig de regel bij nummerbehoud dat een provider hier nooit zomaar een afkoopsom in rekening mogen brengen, alleen als u als klant wilt afkopen. Ze hadden nummerbehoud moeten weigeren.

Gesloten