hallo
heeft iemand ervaring met een panasonic draadloze telefoon
ik ben namelijk heel erg benieuwd hoelang de battarijen mee gaan
ik zelf heb een panasonic kx-tcd410 gekocht tweedehands en ik was gewoon benieuwd wat de levens verwachting is van de batterijen die daar in zitten er zitten panasonic 750map baterijen in oplaatbare 1,2 volt aaa van die klijntjes
heeft iemand daar ervaring mee wand ik weet namelijk dat ik ook een kpn toestel had draadloos en na 1,5 jaar moesten de baterijen vervangen worden
laat het me even weten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] panasonic kx-tcd410
-
Gast
Re: panasonic kx-tcd410
hallo gast
ik denk dat je me niet goed begreen hebt ik vraag wat is de levensduur van de panasonic baterij die er in zit en niet van het feit ligt er aan wat voor baterij er in zit ik wil alleen maar weten wat in algemeen heid de levensduur is van de panasonic baterij 750mah en ik weet ook wel dat het aan de baterij ligt maar ik wil gewoon weten wat de algemene levensduur is van een panasonic baterij 750mah aaa is
ik denk dat je me niet goed begreen hebt ik vraag wat is de levensduur van de panasonic baterij die er in zit en niet van het feit ligt er aan wat voor baterij er in zit ik wil alleen maar weten wat in algemeen heid de levensduur is van de panasonic baterij 750mah en ik weet ook wel dat het aan de baterij ligt maar ik wil gewoon weten wat de algemene levensduur is van een panasonic baterij 750mah aaa is