LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAS A.U.B. OP BIJ DE GSM-SHOP!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rebecca van Midden

PAS A.U.B. OP BIJ DE GSM-SHOP!!!!

Ongelezen bericht door Rebecca van Midden »

Eind maart heb ik een t-mobile abbonnement afgesloten bij de GSM- shop. Toen ik een maand later mijn telefoon een keer uit wilde zetten om de cover te verwisselen en hem vervolgens weer aan wilde zetten, merkte ik dat de aan en uit knop niet meer werkte en ik 'm dus nooit meer aan kon zetten! Ben vervolgens teruggegaan naar de winkel en zij vertelde mij dat ze 'm op zouden sturen ter reparatie.
Vorige week werd ik dus gebeld door de GSM-shop en ik kreeg een prijsopgave van hou je vast..... € 300,77!! Het blijkt dus dat mijn telefoon niet meer te repareren valt en ik dus geen nieuwe krijg, omdat er iets binnenin is afgebroken en dit buiten de garantie valt. Dus ik kan kiezen of €300,77 betalen of €44 betalen en m'n kapotte telefoon weer terugkrijgen of niks betalen en er afstand van doen...
Ik wil weten of dit een normale gang van zaken is, aangezien er sinds vorig jaar een wet is die zegt dat je op iedere nwe aankoop zes maanden garantie hebt en als een product binnen twee maanden kapot gaat ervan uitgegaan mag worden dat het een fabrieksfout is....
Maar bij de GSM-shop steken ze natuurlijk hun kop in het zand!
Wat moet ik doen?? :(

Ben vergeten te vermelden wat om welke telefoon het gaat :lol: Het is namelijk een nokia 3200. Deze telefoon is ervoor gemaakt om covers te verwisselen, daarom had ik deze juist gekocht! Heb inmiddels al met verschillende bedrijven gebeld; Pro Assist (reparatiecentrum), Nokia en uiteindelijk weer het hoofdkantoor van de GSM-shop. Want de GSM-shop moet er dus voor zorgen dat ik een nwe krijg, alleen die willen ze die niet geven. Volgens het hoofdkantoor heb ik nog een hele kleine kans als ik een goed gemotiveerde brief schrijf aan de vestiging waar ik deze telefoon heb aangeschafd. Zij moeten namelijk kunnen bewijzen dat ik inderdaad de telefoon kapot heb gemaakt....ben benieuwd hoe ze dat willen doen, er zit geen een krasje op! Dus ik ga maar een brief schrijven en hopen dat ze daar wat relaxer op reageren... Weet het anders ook niet..... :roll:
Laatst gewijzigd door Rebecca van Midden op 19 mei 2004 10:21, 3 keer totaal gewijzigd.

koelejoep

Re: PAS A.U.B. OP BIJ DE GSM-SHOP!!!!

Ongelezen bericht door koelejoep »

Blijft lastig, omdat je het waarschijnlijk wel zelf beschadigd hebt tijdens het verwisselen. Als je heel erg iets geforceerd hebt, en het is daardoor gebroken, dan lijkt het me eigen schuld. Echter, bij de huidige GSMs zou ik zeggen: Ze adverteren ook vaak met het verwisselbaar zijn van het frontje, dus het verwisselen van een frontje hoort bij de 'standaard functionaliteit' van zo'n toestel. Het is niet iets dat wordt afgeraden of waarvoor je gewaarschuwd wordt voor een eigen risico mocht iets beschadigen. Als jij niet iets geforceerd hebt, en het daardoor lijkt dat er toch al een wat zwakker onderdeel in het toestel zat, dan zou het onder garantie moeten vallen. Maar je weet zelf het beste wat je precies gedaan hebt.

Gesloten