LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op met je eerste rekening van Debitel!
Pas op met je eerste rekening van Debitel!
Controleer altijd je eerste rekening van Debitel want ze trekken je een poot uit. Je ontvangt de rekening pas heel laat en het bedrag valt heel erg tegen. Als je de rekening controleert blijkt dat ze over die hele lange periode (bij mij bijna een half jaar) maar 1 belbundel aftrekken. Lekker dus. Ik heb nu al diverse malen contact gezocht met Debitel maar het is in behandeling... zeggen ze... Ik weet van een vriend van me dat hij hetzelfde heeft gehad, alleen hij heeft toen geen actie ondernomen. Wees gewaarschuwd!
Re: Pas op met je eerste rekening van Debitel!
Dat kun je dus wel vergeten, je geld terug. Na 10 telefoontjes heb ik de moed opgegeven. Wat een waardeloze firma is dat zeg. Als je geen actie blijft ondernemen, doen ze gewoon helemaal niets! Elke keer als je belt zeggen ze dat ze er mee bezig zijn. Ik ben zo stom geweest om een jaarcontract te ondertekenen, maar zodra de periode voorbij is ben ik weg daar!
Weet iemand nog een aanbieder die wel normaal met zijn klanten omgaat?
Weet iemand nog een aanbieder die wel normaal met zijn klanten omgaat?
LET OOK OP JE HUIDIGE REKENINGEN !!! Momenteel heb ik een klacht ingediend welke al meer dan 30 dagen in behandeling is. De rekening is veeeel hoger dan de (opgevraagde)specificatie aangeeft, enkele honderden Euro's. Ik heb uitleg gevraagd, maar hun administratie klopt mogelijk van geen kanten! Het moet toch niet zo moeilijk zijn daar snel uitsluitsel over te geven. Ik heb mijn rekening geblokkeerd en mijn abonnement opgezegd.
Met O2 heb ik momenteel betere ervaring, daar krijg je gratis een specificatie en is e.e.a veel overzichtelijker geregeld.
Met O2 heb ik momenteel betere ervaring, daar krijg je gratis een specificatie en is e.e.a veel overzichtelijker geregeld.
Pas ook op voor spookrekeningen. Ik zou maar liefs 300keer het weer per sms hebben opgevraagd in drie weken tijd. Terwijl mijn telefoon zulke diensten niet eens ondersteund. Ik heb gewoon niet betaald. Nog een tijdje een incassobureau achter me aan gehad. Maar nu al een tijd niks meer van gehoord.
Debitel-talkline, wat een rommel, sinds april hebben ze het nog niet voor elkaar gekregen om mijn telefoonnummer, rekeningnummer en naam goed te krijgen.In oktober kreeg ik een brief dat ze niet automatisch konden afschrijven, dat vond ik niet gek want het banknummer dat op de acceptgiro stond was helemaal niet van mij.Nu een maand later ben ik geblokkeerd, want ze konden weer niet afschrijven, blijkt dat ze wel het juiste nummer hadden, maar alleen mijn voorletters hadden vernoemd, resultaat nummer geblokkeerd, na een telefoontje van een half uur zou ik binnen een uur weer gedeblokkeerd zijn , helaas nu 2 dagen later nog steeds niet. Alleen een brief in de bus, dat men het jammer vond dat ik mijn abbonnement opzeg en de vraag waarom? Heb ik nog helemaal niet gedaan.
Beste Toine,
Ook ik heb een debitel abbonement en heb daar altijd tot volle tevredenheid gebruik van gemaakt. Ik weet voor jou de oplossing. Ga naar de debitelwinkel waar je het abbonement hebt afgesloten, neem alle bescheiden(contract, legitimatie, rekening e.d.)mee. Wedden dat het probleem binnen 10 minuten is opgelost. Bellen helpt veelal niet, maar bij persoonlijk contact werkt het veel beter.
Veel succes en laat ons horen hoe het afgelopen is.
met vriendelijke groet,
Sylvia Knopper
Ook ik heb een debitel abbonement en heb daar altijd tot volle tevredenheid gebruik van gemaakt. Ik weet voor jou de oplossing. Ga naar de debitelwinkel waar je het abbonement hebt afgesloten, neem alle bescheiden(contract, legitimatie, rekening e.d.)mee. Wedden dat het probleem binnen 10 minuten is opgelost. Bellen helpt veelal niet, maar bij persoonlijk contact werkt het veel beter.
Veel succes en laat ons horen hoe het afgelopen is.
met vriendelijke groet,
Sylvia Knopper
Hallo,
Ik wil even klagen over de vreselijke slechte service van Debitel!
Ik ben jarenlang klant geweest bij Talkline en heb nooit problemen gehad.
Vorig jaar had ik nog een abonnement bij hun op het netwerk van Kpn.
In augustus liep dat echter af,en ik wilde wat anders(lees:voordeligers)
Ik heb een abonnement genomen op het netwerk van Vodafone.Ook via Talkline dus.
Ik ben toen dus van netwerk geswitched,en heb mijn abonnement met een jaar verlengd.
Hiervoor zou ik tevens een bonus van 125 Euro voor ontvangen.
In de tijd dat ik van abonnement veranderd ben is Talkline ook overgenomen door Debitel.
Ik heb hierover in Augustus 2002 bericht ontvangen,en ze vermeldden in die brief tevens dat ik pas in September 2002 de eerste Debitel rekening zou krijgen,en dan van 2 maanden gelijk,namelijk van Juli en van Augustus.
Echter in November(!!) had ik nog geen rekening ontvangen en begon me ondertussen wel zorgen te maken,want ik realiseerde me dat de rekening weleens heel hoog uit kon vallen zo.
Ik heb toen de klantenservice van Debitel gebeld en hun het hele verhaal verteld.
De man die ik aan de lijn had vertelde me dat ik de week erop een rekening zou krijgen en eventueel gespreid zou kunnen betalen.
Dat is nu dus ondertussen weer zo'n acht(!!)weken geleden en ik heb nóg steeds géén rekening gehad.
Twee weken geleden was ik het ook goed zat.
Ik ben toen naar de zaak geweest waar ik mijn abonnement verlengd heb,en navraag gedaan.
Die vertelden me dat ze enorme problemen hebben met Debitel.
Ze hebben toen Debitel gebeld,waar ik zelf bijwas,en gevraagd hoe het allemaal zat.
Debitel hoort ook de bonus die ik zou ontvangen over te maken op de rekening van de zaak waar ik dat abonnement afgesloten heb.
Hebben ze ook nog steeds niet gedaan.
En ik ben niet de enigste.
Ik heb gelijk 's middags een aangetekende brief de deur uitgedaan waarin ik eis dat ik mijn abonnement onmiddelijk stop wil zetten omdat hun contractbreuk plegen.
Ik heb in die brief gezet dat ze het maar voor moeten leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie in Den Haag,en dat ik dit niet pik zo.
In mijn contract staat dat ik elke maand zorg moet dragen voor voldoende saldo op mijn bankrekenig,omdat ik per máánd moet betalen.
Dus dat is niet in keer per twee of drie,vier maanden of per half jaar.
Ik heb de aangetekende brief ondertekend,en heb hem hier nog op de pc staan,dus ik kan hem u eventueel laten zien.
Ook heb ik er een kopie van de brief bijgedaan die ik van Debitel kreeg in Augustus en waarin stond dat ik in September de eerste rekening zou ontvangen.
Ik baal er enorm van en heb totaal géén vertrouwen meer in Debitel.
Ook heb ik nu,twee weken na de aangetekende brief nóg geen reactie van Debitel gehad.
Ik hoop dat u me kan helpen.
Bij voorbaat dank!
Dit heb ik net naar Radar gemaild.
Ik wil even klagen over de vreselijke slechte service van Debitel!
Ik ben jarenlang klant geweest bij Talkline en heb nooit problemen gehad.
Vorig jaar had ik nog een abonnement bij hun op het netwerk van Kpn.
In augustus liep dat echter af,en ik wilde wat anders(lees:voordeligers)
Ik heb een abonnement genomen op het netwerk van Vodafone.Ook via Talkline dus.
Ik ben toen dus van netwerk geswitched,en heb mijn abonnement met een jaar verlengd.
Hiervoor zou ik tevens een bonus van 125 Euro voor ontvangen.
In de tijd dat ik van abonnement veranderd ben is Talkline ook overgenomen door Debitel.
Ik heb hierover in Augustus 2002 bericht ontvangen,en ze vermeldden in die brief tevens dat ik pas in September 2002 de eerste Debitel rekening zou krijgen,en dan van 2 maanden gelijk,namelijk van Juli en van Augustus.
Echter in November(!!) had ik nog geen rekening ontvangen en begon me ondertussen wel zorgen te maken,want ik realiseerde me dat de rekening weleens heel hoog uit kon vallen zo.
Ik heb toen de klantenservice van Debitel gebeld en hun het hele verhaal verteld.
De man die ik aan de lijn had vertelde me dat ik de week erop een rekening zou krijgen en eventueel gespreid zou kunnen betalen.
Dat is nu dus ondertussen weer zo'n acht(!!)weken geleden en ik heb nóg steeds géén rekening gehad.
Twee weken geleden was ik het ook goed zat.
Ik ben toen naar de zaak geweest waar ik mijn abonnement verlengd heb,en navraag gedaan.
Die vertelden me dat ze enorme problemen hebben met Debitel.
Ze hebben toen Debitel gebeld,waar ik zelf bijwas,en gevraagd hoe het allemaal zat.
Debitel hoort ook de bonus die ik zou ontvangen over te maken op de rekening van de zaak waar ik dat abonnement afgesloten heb.
Hebben ze ook nog steeds niet gedaan.
En ik ben niet de enigste.
Ik heb gelijk 's middags een aangetekende brief de deur uitgedaan waarin ik eis dat ik mijn abonnement onmiddelijk stop wil zetten omdat hun contractbreuk plegen.
Ik heb in die brief gezet dat ze het maar voor moeten leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie in Den Haag,en dat ik dit niet pik zo.
In mijn contract staat dat ik elke maand zorg moet dragen voor voldoende saldo op mijn bankrekenig,omdat ik per máánd moet betalen.
Dus dat is niet in keer per twee of drie,vier maanden of per half jaar.
Ik heb de aangetekende brief ondertekend,en heb hem hier nog op de pc staan,dus ik kan hem u eventueel laten zien.
Ook heb ik er een kopie van de brief bijgedaan die ik van Debitel kreeg in Augustus en waarin stond dat ik in September de eerste rekening zou ontvangen.
Ik baal er enorm van en heb totaal géén vertrouwen meer in Debitel.
Ook heb ik nu,twee weken na de aangetekende brief nóg geen reactie van Debitel gehad.
Ik hoop dat u me kan helpen.
Bij voorbaat dank!
Dit heb ik net naar Radar gemaild.