LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op met service contracten van KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Schef

Pas op met service contracten van KPN

Ongelezen bericht door Schef »

ruim 2 jaar geleden een 2-jarig abonnement afgesloten met KPN inclusief service contract.
Na 2 jaar abonnement opgezegd en naar andere provider overgestapt. Wat blijkt dat KPN een zonder dat te melden bij het afsluiten een 3-jarig abonnement afsluit voor de service. Bij einde contract van je abonnement krijg je nog een afkoop voor de service voor je kiezen. Servicedesk laat je gewoon stikken. Ze hebben opeens geen manager met wie je de discussie aan kan gaan en vertellen niet waar je een klacht kan indienen. Als je aan blijft houden voor een gesprek met de manager of door te verbinden naar de klachtenafdeling flikkeren uiteindelijk gewoon de hoorn erop.
STUITEND.
Onlangs hebben ze mijn moeder van 81 in de primafoon wijs gemaakt dat ze met een mobiel abonnement goedkoper uitwas dan met prepay en dat te bedanken dat mijn moeder per jaar ca. € 10,-- verbeld. Gevolg: Abonnementkosten € 20,- per maand en haar tegoed van ca € 35,-- verdwenen.

De titel KONINKLIJK verdienen ze al lang niet meer!!

SirPeter

Re: Pas op met service contracten van KPN

Ongelezen bericht door SirPeter »

Wat voor abo gaat het over? Zover ik weet heeft KPN geen 3 jarige contracten.

Schef

Re: Pas op met service contracten van KPN

Ongelezen bericht door Schef »

Voor mobiele telefonie sluit je een 2 jarig ABO af, maar als je service op je toestel neemt sluit KPN een 3 jarig sevice abonnement af zonder dat ze dat ze aan je melden

Gesloten