Ik heb dus wel een abonnement afgesloten bij telfort mobiel en daar heb ik behoorlijk veel spijt van. Door een fout aan de kant van telfort zit ik momenteel met 2 abonnementen! Na 2 keer gebeld te hebben en 5 mails te hebben verstuurd wordt mij gegarandeerd dat het uiteindelijk allemaal goed en dat ik met terug werkende kracht het abonnements geld terug krijg... (maar dat wordt waarschijnlijk niet eerder dan juli en tot die tijd betaal ik gewoon dubbel!!!!)
Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat dat goed komt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pffff telfort
-
marleen segers
Re: pffff telfort
Ik heb exact hetzelfde probleem. Dubbel abonnement. Ik heb één abonnement bij vodafone en één bij telfort. Vanwege dat telfort mijn nummerbehoud niet doorvoert. En dus niet aan vodafone doorgeeft dat ik bij telfort een abonnement wil (wat ik nu eigenlijk al niet meer wil) vodafone verlengt per 3 maanden mijn abonnemt stilzwijgend. Terwijl eigenlijk alles in februari al afgehandeld zou moeten zijn geweest. WAt kan ik doen. Ik wil niet nog langer dubbel betalen. En eindelijk wil ik mijn geld terug wat ik al maanden onterecht betaal. Daarbij heb ik al enkele malen tegen telfort gezegd dat ik niet bereikbaar ben op mijn telfortnummer, maar alle smsjes blijven ze op mijn telfort nummer sturen. Ik kan toch niet telkens de sim-kaart wisselen een paar keer per dag. Welke stappen kan ik ondernemen? HELP