LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] portering van T-mobile naar Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
c.hilbrink

portering van T-mobile naar Telfort

Ongelezen bericht door c.hilbrink »

Sinds 1 oktober is mijn nummer omgezet van T-mobile naar Telfort. Alles leek goed gegaan te zijn, echter ik ben niet meer te bereiken voor T-mobile klanten. De laatste paar weken heb ik tig keer met de helpdesk van Telfort gebeld. Daar wordt van alles beloofd en het iedere keer hetzelfde verhaal; Het wordt binnen enkele werkdagen opgelost, we bellen u terug als het opgelost is. Echter na enkele dagen zelf maar weer eens bellen, en wat blijkt, de zaak staat op opgelost. Het probleem is alleen nog niet verholpen. Afgelopen maandag was de zaak weer op opgelost gekomen, terwijl het probleem er nog steeds is. Dus hebben ze de zaak weer geopend, vandaag weer gebeld en weer hetzelfde antwoord; binnen een paar werkdagen is het opgelost. Waarom geloof ik dit niet meer, na 5 weken bellen!! Ik ben ondertussen veel euro's kwijt met telefoongesprekken met de helpdesk. Maar erger nog de bereikbaarheid, ik mis hierdoor belangrijke telefoontjes. Ik krijg mailtjes dat ik niet te bereiken was en dat ze maar een mailtje sturen. Deze kan ik nog terugbellen (weer extra kosten), maar ik weet zeker dat ik zo al de nodige telefoontjes heb gemist.

Hoe kan ik dit probleem nu zo snel mogelijk oplossen. Ik ben het namelijk helemaal zat.

areyouben

Re: portering van T-mobile naar Telfort

Ongelezen bericht door areyouben »

Het probleem ligt bij T-mobile, die de routering niet goed heeft gezet. Daardoor weet het netwerk niet dat je nummer verhuisd is naar Telfort. Normaal gesproken is dit inderdaad een zaak tussen Telfort en T-mobile, één van hen doet zijn werk nu dus niet goed. De klantenservice van T-mobile zou je misschien ook verder kunnen helpen, uiteindelijk moet een afdeling van hun het namelijk oplossen.

Monfra

Ongelezen bericht door Monfra »

Heb sinds 3 nov geen telefoon meer heb me nummer over laten zetten van tele2 naar t-mobile. nu kan ik wel bellen maar gebeld worden lukt me niet. Al tig keer gebeld maar steeds het zelfde antwoord dat we geduld moesten hebben. Nu mijn abonement is al vanaf juli bekent dat ik over zou stappen. wie weet wat ik nog kan doen. de kosten van het abonement gaan wel door maar bij t-mobile kome je er nietmeer door. al gevraagd naar de baas maar die krijg je ook niet en gezegt dat ik niet betaal voordat ik weer gebeld kan worden. Dam lachen ze en zeggen dat dat niet kan. Wie weet wat ik nu nog kan doen. Het is niet bij een toestel maar bij 2. HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

c.hilbrink

Ongelezen bericht door c.hilbrink »

Bedankt voor je reactie
Natuurlijk heb ik ook met de helpdesk van T-mobile gebeld, maar ook hier kom je geen steek verder. Er wordt verteld dat alles goed geporteerd is en dat je met problemen bij Telfort moet zijn. Ik heb natuurlijk ook mijn abonnement bij Telfort, en hun zouden de portering regelen, dan moeten ze dat ook doen. Ik zal ze zo weer eens bellen.

Gesloten