LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] porteringsdatum vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
karinriet

porteringsdatum vodafone

Ongelezen bericht door karinriet »

Ben overgestapt naar vodafone, omdat debitel ermee ophoudt. Kreeg een nieuwe telefoon en de porteringsdatum zou op 24 december zijn. Mocht ik op die dag niet in Nederland zijn, moest ik een mail sturen met al mijn gegevens om zo de datum te kunnen verschuiven. Deze mail heb ik op 7 december verstuurd. Nooit meer wat gehoord. Vandaag gebeld, hebben ze de mail nooit gezien en kunnen ze niets voor me doen. Ik moet nu een andere telefoon aanschaffen om straks in het buitenland bereikbaar te zijn. Bij Vodafone kon er niet eens een excuus vanaf. Ik heb een contract voor twee jaar, maar ik denk het nu op te gaan opzeggen. Ben ik in ieder geval op tijd

WEBRELATIONSAA

Re: porteringsdatum vodafone

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me, als je dat wilt, een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Hoewel het kortdag is wil ik graag kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl [at] vodafone.com

Jan
Vodafone Web Relations

karinriet

Re: porteringsdatum vodafone

Ongelezen bericht door karinriet »

Bij deze wil ik graag melden dat Vodafone me uitstekend heeft geholpen met mijn probleem nadat ik dit hier op het forum kenbaar heb gemaakt. Ik heb gewoon in het buitenland kunnen bellen en de porteringsdatum is verschoven. Dank je wel.

groeten karin

Gesloten