LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prepaid Tele2 tarief per MB

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mathilde D.

Prepaid Tele2 tarief per MB

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik kan het tarief per MB niet vinden bij Tele2. Zij sturen me naar de pagina https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/prepaid/, maar daar kan ik het niet vinden.
Ik heb "mobiele data" Aan gezet op de Iphone 4 S. Ik kreeg toen alleen het Edge symbool. Maar mijn tegoed ging erg snel omlaag. Wie weet hier meer van en kan mij vertellen waar ik het tarief kan vinden.
PS twee jaar geleden rekende Tele2 €2,50 per 1MB ! , ja echt waar!

NeoDutchio

Re: Prepaid Tele2 tarief per MB

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Mathilde D. schreef:Ik kan het tarief per MB niet vinden bij Tele2. Zij sturen me naar de pagina https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/prepaid/, maar daar kan ik het niet vinden.
Ik heb "mobiele data" Aan gezet op de Iphone 4 S. Ik kreeg toen alleen het Edge symbool. Maar mijn tegoed ging erg snel omlaag. Wie weet hier meer van en kan mij vertellen waar ik het tarief kan vinden.
PS twee jaar geleden rekende Tele2 €2,50 per 1MB ! , ja echt waar!

Het staat er gewoon hoor: Internet per MB € 2,50. En ja, in uw ogen misschien duur, maar losse mb's zonder of buiten een bundel is altijd kassa.

Henk Toeter

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

Kan er ook niet anders van maken.

De opties:
- Zorg dat u alleen gebruik maakt van data wanneer u verbonden bent met wifi, kan misschien via instellingen van telefoon.
- Sluit een databundel af.
- Niets doen en enorm schrikken van een hoge telefoonrekening.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Het staat toch vrij duidelijk op de pagina die je aangeeft, 2,50 per MB. Maar je kunt ook een bundel kopen met geldigheid van een dag of maand. Als je maar even wat internet wilt gebruiken, dan is een dagbundel van 30 MB voor een euro vaak handiger dan losse MB's. Wil je iets meer, dan kun je 100 voor vijf euro voor een maand kiezen. Maar als je vaker dan zo heel incidenteel zou willen internetten, dan is een klein abonnement vaak veel handiger.

Mathilde D.

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Bedankt. Ik had er echt overheen gekeken!

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat zijn deze bundeltjes ook niet echt voor bedoeld... Die zijn puur voor incidenteel gebruik.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Er zijn andere prepaid aanbieders die ook andere tarieven rekenen.
Ik zag bij Lebara One maar 1 ct per MB en het word per 100 Kb afgerekend.
Dus gewoon prepaid en ik vind dat veel leukere prijs.

Let op, gewone Lebara met 10=20 aanbieding is veel duurder en kaarten in supermarkt zijn vaak verkeerde...
De 10=20 opwaarderen en daar ben je zo doorheen dus bij enkele een Lebara One kopen of online!

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

MichielFRL schreef:
kweenie schreef:Het staat toch vrij duidelijk op de pagina die je aangeeft, 2,50 per MB. Maar je kunt ook een bundel kopen met geldigheid van een dag of maand. Als je maar even wat internet wilt gebruiken, dan is een dagbundel van 30 MB voor een euro vaak handiger dan losse MB's. Wil je iets meer, dan kun je 100 voor vijf euro voor een maand kiezen. Maar als je vaker dan zo heel incidenteel zou willen internetten, dan is een klein abonnement vaak veel handiger.
Hahahaha, 30MB voor 1 dag. Dat kan toch niet serieus zijn?
1x Facebook refreshen en die 30MB zijn verledentijd, laat staan wanneer je even op Instagram kijkt.
Deze bundeltjes zijn alleen bedoeld voor af en toe een whatsapp bericht of email te ontvangen/versturen.

Gesloten