Heb een prepaid telefoon gekocht via internet bij; Bol.com.
Deze werdt netjes afgeleverd, met een bel tegoed van 15 euro bij Orange.nl.
Alleen het toestel moest eerst geactiveerd worden en stond er 5 euro als tegoed op en die andere 10 euro moest je na het activeren zien te krijgen.
Echter dat ging al direkt mis.
Na het aanmelden via mijn email, moest ik me verder laten registreren, maar toen was ineens mijn email adres niet geldig.
Ik had nog steeds geen gesprek met mijn nieuwe telefoon gedaan en toch wasin eens mijn 5 euro telefoon tegoed al op.
Dus alleen om in kontakt te komen met orange.nl was ik al mijn bel te goed kwijt.
Er zat ook een aanmeldings kaart bij, waardoor je de andere 10 euro bel tegoed kon krijgen en deze heb ik naar Orange te Alkmaar moeten sturen.
Toen ik Orange, via mijn oude telefoon door over aansprak, kreeg ik een reactie, die absurd is.
Ben al jaren klant van vodafoon en wanneer ik ergens naar gebeld had, kon ik gelijk aflezen wat mijn bel tegoed was.
Bij orange moet je daar over bellen en dat kost steeds geld.
Toen ik ze daar op aansprak, gaven ze te kennen, dat dit heel normaal was.
De laatste keer, dat ik iets probeerde, om kontakt te krijgen, was mijn tegoed nog 1 euro 89 en tijdens dat kontakt werdt ik verbroken, omdat mijn bel tegoed op was.
Zou gaarne willen horen, wie hier ook problemen mee heeft.
Groetjes Herman Jerphanion
[email protected] [/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prepaid telefoon Orange.nl
-
hermancountrymuziek
Re: Prepaid telefoon Orange.nl
Niet je mobiel gebruiken hiervoor, maar internet!
Zelf ook het probleem van niet goedgekeurd adres...
maar die kaart werkt ook, en gratis antw nr...
Jammer dat die site zo matig werkte, maar het berijk onderweg is nog belangrijker, in Hoorn en Zaandam goed, maar ertussen, ik heb dus geen carkit nodig, omdat ik nul streepjes had!
Als volgend jaar prepaid tegoed op is, maak ik hem wel simlockvrij en gebruik ik wel een andere provider, en dat kan ook!
Dus nog een jaar met die oude die elke dag geladen moest worden, en deze blijft nieuw in la van nachtkastje, dus ze benadelen hun zelf het meeste!
Zelf ook het probleem van niet goedgekeurd adres...
maar die kaart werkt ook, en gratis antw nr...
Jammer dat die site zo matig werkte, maar het berijk onderweg is nog belangrijker, in Hoorn en Zaandam goed, maar ertussen, ik heb dus geen carkit nodig, omdat ik nul streepjes had!
Als volgend jaar prepaid tegoed op is, maak ik hem wel simlockvrij en gebruik ik wel een andere provider, en dat kan ook!
Dus nog een jaar met die oude die elke dag geladen moest worden, en deze blijft nieuw in la van nachtkastje, dus ze benadelen hun zelf het meeste!