LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prepaid telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
niekie66

prepaid telfort

Ongelezen bericht door niekie66 »

Mobiel van mijn zoon doet het niet, a fijn ik denk aan beltegoed. Heb ik beltegoed gekocht, wil oopwaarderen, kreeg ik te horen ivm met een administratieve redenen afgesloten, denk dan aan tijdelijk geen bereik of zo. Dus na een paar dagen maar even het ingestelde klantenservice nummer gebeld. Krijg je te horen dat er geen beltegoed en dat je moet opwaarderen, wil je dit doen dan bel je weer naar het opwaardeernummer en krijg je weer te horen om administratieve redenen afgesloten. A fijn, via internet ander nummer van klantenservice gevonden en blijkt volgens hun gegevens dat er niet meer is opgewaarderd langer dan 9 maanden geleden, waarvan ik zeker weet dat ik wel heb opgewaardeerd, maar omdat ik de opwaardeerbon niet meer heb kunnen zij dit niet achterhalen. Je krijgt geen mail, je krijgt geen SMS dus hoe moet je dit dan allemaal weten, tja mw. het staat in het contract...... Kosten, 14 min x 30 eurocent, toestel waar ik niets meer aan heb, tenzij ik hem simlock vrij laat maken (ook weer kosten), nieuw aangeschaft opwaardeerbon a 10 euro, en jawel klap op de vuurpijl, er stond zelfs nog 7,50 euro op. Wat een dieven, ik heb er geen woorden voor. Klantenservice.....????!!!

aquino

Re: prepaid telfort

Ongelezen bericht door aquino »

Dat doen ze bij vodafone ook hoor.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: prepaid telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@niekie66

Graag laat ik voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laila

Gesloten