Hoi
Ik vraag me af of ik een prepaid pakket kan unlocken tegen betaling ?
Ik wil een telefoon kopen en die is prepaid voordeliger als los, maar is gesimlocked.
Kan die lock er af of ben je verplicht hem eerst een jaar te hebben
Mijn huidige telefoon ben ik verloren dus moet sowieso een andere hebben
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prepaid unlocken
Re: prepaid unlocken
Volgens mij is het niet verplicht.
Maar ik weet wel op de weekmarkten staan meestal van die kraampjes die de simlocks eraf kunnen halen. Dat kost meestal 10 euro.
Heb het al vaker laten doen op de markt, en ik ben tevreden.
Succes
Maar ik weet wel op de weekmarkten staan meestal van die kraampjes die de simlocks eraf kunnen halen. Dat kost meestal 10 euro.
Heb het al vaker laten doen op de markt, en ik ben tevreden.
Succes
-
Pindakaaspotje
Re: prepaid unlocken
unlocken op zich is niet strafbaar. (uitspraak enkele jaren geleden). De provider is verplicht op verzoek je na 1 jaar een unlockcode toe te zenden. Je kunt het ook eerder doen. Dit kost bij de providers vaak veel, maar op de markt is het tegen een aardige prijs te doen.
Let wel op dat ze moeilijk kunnen doen met de garantie als je hem unlockt (al zou dit wettelijk geen verandering inde garantievoorwaarde mogen zijn.)
Het is alleen wel "strafbaar" hem te flashen. (nieuwe software te installeren). Je verandert in dat geval de software waar auteursrecht op staat, maar unlocken is geen probleem.
Let wel op dat ze moeilijk kunnen doen met de garantie als je hem unlockt (al zou dit wettelijk geen verandering inde garantievoorwaarde mogen zijn.)
Het is alleen wel "strafbaar" hem te flashen. (nieuwe software te installeren). Je verandert in dat geval de software waar auteursrecht op staat, maar unlocken is geen probleem.