LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium kijkt mee???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
droth

Pretium kijkt mee???

Ongelezen bericht door droth »

Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik op dit forum doet :?:
Het zijn verwijten over en weer door bepaalde personen (Pretium "werknemers"?)
Volgens mij wordt er door hun meegekeken wat de mensen allemaal voor tips hebben om PT aan te pakken!
Dus volgens mij moeten wij ook nog voorzichtig zijn met wat wij hier allemaal vertellen! :evil: en dat is toch niet de bedoeling van een Forum?
Ik zal voortaan wat voorzichtiger zijn :roll:
En de enige tip die ik kan geven is:
GOOIT DIE TELEFOON ER OP :twisted: als ze blijven aandringen met mooie verhalen, van wat voor bedrijf/aanbiedingen dan ook!

TdeHond

Re: Pretium kijkt mee???

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bij de Geschillencommissie Telecommunicatie of voor een Rechtbank wordt Pretium vertegenwoordigd door hun "Gevleugelde Vrienden, de birds". Dit bedrijf kent alle mogelijkheden die de wet hen geeft waarschijnlijk uit hun hoofd.

Wat wij hier doen is elkaar steunen en wijzen op al wat wij als leken weten wat kan bijdragen aan een hopelijk goede afloop van de zaak van mensen die zich gedupeerd voelen door Pretium.

Elk bedrijf kent ook mensen die zich goed thuis voelen, niet door dwaling bij dit bedrijf zijn terecht gekomen. Prima.

Het is niet de bedoeling dat mensen met problemen zich niet meer durven te uiten omdat de protjes een verbaal gevecht aangaan. Pretium heeft de protjes niet nodig om rechtszaken te winnen.

Gedupeerden hebben elkaar wel nodig om elkaar te helpen zo goed mogelijk voor de dag te komen als een gang naar de Geschillencommissie onvermijdelijk lijkt te zijn.

Gesloten