LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium niet klantvriendelijk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Huib55

Pretium niet klantvriendelijk

Ongelezen bericht door Huib55 »

Pretium stuurt ongevraagd en ongewenst reclame naar het adres waar ik 2 jaar geleden gewoond heb. Deze post wordt trouw doorgestuurd door de huidige bewoner. Klantenservice Pretium (15 ct per minuut) krijg ik na eerst twee boodschappen over hun internet pagina aangehoord te hebben na anderhalve minuut aan de lijn.
Ik verzoek de mevrouw vriendelijk of zij mijn adres uit de database wil halen. Antwoord: "Een ander bedrijf zorgt voor die reclame zendingen, uw adres zit in hun systeem, stuurt u uw verzoek maar naar hen." was het antwoord. Op mijn dringende vraag of zij het intern niet kon regelen werd mevrouw geiirriteerd en gaf nogmaals hetzelfde antwoord.
Dat noemt men nu klantenservice bij Pretium. Ik word er in elk geval nooit klant.

Ron58

Re: Pretium niet klantvriendelijk

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ik word er in elk geval nooit klant.
Als je op dit forum even verder had gekeken (over het algemaan bovenaan in deze lijst) dan had je heel veel redenen gevonden om nooit Pretium klant te worden :-)

Gesloten