LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium oplichtersbende!!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
maka

Pretium oplichtersbende!!!!!!!

Ongelezen bericht door maka »

Oplichters Pretium!!!!!!!!!!!!!!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Een aantal maanden bij Pretium, Omdat ik twijfelde om aan de telefoon iets te kopen, werd mij beloofd dat ik na het ontvangen van het informatiepakket binnen 7 dagen de opdracht ongedaan kon maken. Dat was de voorwaarde waaronder ik accoord ging. Toen ik een paar dagen later het informatiepakket kreeg, belde ik meteen met Pretium, alleen contact krijgen duurt lang en kost dus weer geld. via de web site las ik dat ik alleen schriftelijk kon opzeggen. Mail contact is ook al niet mogelijk, brieven wordt niet op gereageerd, na 3 brieven en twee faxen eindelijk een bevestiging van opzeggen met de mededeling dat ik het abonnement kon opzeggen, echter het maandbedrag van € 3,75x12 (voor één jaar) was ik kwijt. Daarbij volgde nog een intimidatie dat als ik het abonnement echt wilde opzeggen, ik geen gebruik meer kon maken van de telefoon.
Begin er niet aan
Naar boven

:cry: :cry: :cry: :cry:

??

Re: Pretium oplichtersbende!!!!!!!

Ongelezen bericht door ?? »

Mits je de opzegbrief binnen 8 dagen na aanmelding hebt verzonden én in de brief duidelijk hebt vermeld dat je het contract wilt laten annuleren (binnen die 8 dagen) is het contract in principe ontbonden.

Hoe heb je het aangepakt?

Jongbloed

Re: Pretium oplichtersbende!!!!!!!

Ongelezen bericht door Jongbloed »

Een aantal jaren terug ben ik gebruiker geweest van pretium telecom. Na ca 2 jaar heb ik het contract beeindigd omdat ik via pretium geen gebruik van kpn diensten kon maken.
Ca 2 maanden geleden benaderd door pretium of ik weer van hun diensten gebruik wil maken. De telemarketier verzekerde mij dat alle kpn diensten beschikbaar blijven en dat ik ten aller tijden mijn overeenkomst binnen 8 dagen kan beeindigen. Toen ik het welkoms pakket ontving stond hierin dat het niet verzekerd kan worden dat alle kpn diensten beschikbaar blijven. Dit vond ik rede genoeg om mijn overeenkomst te beeindigen. Direct contact gezocht met pretium...helaas, beeindigen binnen 8 dagen geldt niet voor mij omdat ik al eerder gebruiker van pretium ben geweest. Als ik alsnog wilde beeindigen kan dat, tegen betaling van 12x de maandelijkse kosten. Beeindigen zou ook inhouden dat mijn kpn verbinding voor meerdere dagen niet bruikbaar zou kunnen zijn. Dit vind ik oneerlijke praktijken en ik hoop dat pretium snel ter verantwoording wordt geroepen. Anno 2007 zouden mensen toch niet zo misbruikt mogen worden.

Gesloten