Beste lezer, ik heb vandaag voor mijn moeder (84 jaar) via KPN haar tel. abonnement bij Pretium laten overzetten naar KPN. Dit gaat per 29-5-2017 over. Mij werd geadviseerd om ook een opzeggingsbrief naar Pretium te sturen. Zij zouden mogelijk nogal lastig kunnen doen en daar niet mee akkoord gaan!!?? Zij heeft dit abonnement al zeker 10 jaar. Wie kan mij aan een voorbeeld brief helpen zodat ik echt van Pretium af ben.
Ik hoop op een snelle reactie
E Prummel
Wijk aan Zee
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium opzeggen
Re: Pretium opzeggen
http://lmgtfy.com/?q=opzeggen+pretium+voorbeeldbriefeprummel schreef:Beste lezer, ik heb vandaag voor mijn moeder (84 jaar) via KPN haar tel. abonnement bij Pretium laten overzetten naar KPN. Dit gaat per 29-5-2017 over. Mij werd geadviseerd om ook een opzeggingsbrief naar Pretium te sturen. Zij zouden mogelijk nogal lastig kunnen doen en daar niet mee akkoord gaan!!?? Zij heeft dit abonnement al zeker 10 jaar. Wie kan mij aan een voorbeeld brief helpen zodat ik echt van Pretium af ben.
Ik hoop op een snelle reactie
E Prummel
Wijk aan Zee