Zowel eerst mijn ouders en nu ik zelf wordt nadelig geconfronteerd met de organisatie Pretium.
Mijn ouders zijn in de maand januari 2008 telefonisch benaderd en haden het ja woord gegeven om gebruik te maken van Pretium.
Al naar een paar dagen wilde mijn ouders terug naar KPN, dit is geregeld, maar nog steeds vinden er afschrijvingen van Pretium plaats.
Er stond een rekening open van 0,6 eurocent die wij met ons eigen rekeningnummer hebben overgemaakt, hiervan heeft Pretium dan ook maar gelijk gebuik van gemaakt.
Telefonische opzegging en aangetekende brieven weerhouden Pretium er niet van om toch nog maandelijks geld van onze rekening te incasseren, we zijn nu al tien maanden verder.
Wij hebben notabenen in Februari van Pretium een bevestiging ontvangen dat het lidmaatschap beeindigd zou zijn zodat dat mijn ouders weer gewoon bij KPN konden aansluiten.
Al diverse keren hebben wij het geld terug laten storten, waarop wij kort
daarna gewoon weer een nieuwe machtigings kaart krijgen toegestuurd.
Dit verplicht ons tot een juridische aanpak om een einde te maken aan deze warboel.
Het zou ook wettelijk eens harder aangepakt moeten worden, want dit is in mijn ogen verscholen oplichting.
De laatste afschijving die wij ontvingen waren zelfs verhoogd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium sleur
Re: Pretium sleur
Ga naar de bank en laat op de rekeningen waarvan Pretium onterechte incasso's met het verzoek aan de bank om dit zo spoedig mogelijk te doen een selectieve blokkade op Pretium zetten. ( met geldig identiteitsbewijs naar de bank) Eventueel kunnen uw ouders een briefje schrijven waarin zij u machtigen dit te doen. ( met machtiging + kopie identiteitsbewijs van degene die machtigt naar hun bank.
Voorbeeld machtigingsformulier:
http://www.in-groningen.nl/uploads/File ... mulier.doc
U heeft rechtsgeldig bewijs dat uw ouders de inlijving bij Pretium hebben geannuleerd. U kunt dus met een gerust hart afwachten of Pretium een rechtszaak tegen u begint ( ze schakelen dan eerst een incassobureau in).
Deze zaak komt voor rekening van pretium omdat u kunt bewijzen dat uw ouders geen overeenkomst met Pretium hebben.
hier incassoprocedure
Voorbeeld machtigingsformulier:
http://www.in-groningen.nl/uploads/File ... mulier.doc
U heeft rechtsgeldig bewijs dat uw ouders de inlijving bij Pretium hebben geannuleerd. U kunt dus met een gerust hart afwachten of Pretium een rechtszaak tegen u begint ( ze schakelen dan eerst een incassobureau in).
Deze zaak komt voor rekening van pretium omdat u kunt bewijzen dat uw ouders geen overeenkomst met Pretium hebben.
hier incassoprocedure