LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ansu

Pretium

Ongelezen bericht door Ansu »

Afgelopen didnsdag 02-03-2010 door KPN benaderd om abonnement te verlagen.
Bij KPN is er niets bekend. Ik weet ook niet wie er gebeld heeft.
Al lezende hier denk ik aan Pretium. Wat te doen nu, ik weet niet wie daar achterzit.
Afwachten op de orderbevestiging en dan na ontvangst een aangetekende brief versturen en ook telefonisch afzeggen.
Bij mij is het ingrijpend want ook mijn ADSL en VOIP gaan dan uit de lucht.

MementoMori

Re: Pretium

Ongelezen bericht door MementoMori »

Beste Ansu,

Klik op: De Telefoongids om deze te downloaden. Ga dan naar "Situatie 1" met briefvoorbeeld 1 en stuur deze brief ingevuld en aangetekend met ontvangstbevestiging vanuit het TNT postkantoor liefst morgen nog of uiterlijk maandag naar Pretium. Dat kost ongeveer € 8,50. De voorbeeldbrieven voor Pretium zitten ook bij de download. Hen bellen heeft geen zin, want ze doen alsof dat niet is gebeurd.

Eigenlijk had je al een "Welkomstbrief" moeten hebben ontvangen. Je weet nu niet zeker of het Pretium was, dus ik zou de klacht bij de Consumentenautoriteit achterwege laten. Maar ze moeten het haast wel zijn geweest en het kan zijn dat de welkomstbrief verkeerd is bezorgd. Als je dan daar op blijft wachten ga je een hoop gedoe krijgen. Beter 1 aangetekende brief te veel verzonden dan 1 te weinig, zou ik zeggen.

Groetjes,
MementoMori

Ansu

Re: Pretium

Ongelezen bericht door Ansu »

Hallo MementoMori,

Dank voor je reactie, ik was er aan bezig, toen kwam de post.
De KPN wist van niets en toch is het de KPN geweest die mij gebeld heeft.
Mijn budget-abonnement is met 6 euro per maand verlaagd.
Teveel spoken gezien en toch doe ik het nooit nooit meer, teveel stress.

Groetjes Ansu

Gesloten