LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rolandroland

Pretium telecom

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Hallo,

Pretium zegt wanneer je een andere aanbieder ziet en goedkoper is dan Pretium je geld dubbel en dwars terug krijgt.

Zijn er hier mensen die daar gebruik van hebben gemaakt?

Je moet heel veel moeite doen.... :twisted:

coolcom

Re: Pretium telecom

Ongelezen bericht door coolcom »

Leuk allemaal zon laagste prijsgarantie maar niemand maakt er gebruik van. Je moet aan veel voorwaarden voldoen. Binnen een maand na factuurdatum alles inleveren. (Das al lastig als de duurdere provider wat lang wacht met de factuur) Deadline is deadline. Voorafgaand aan je claim 5 euro storten voor adminikosten. En ZELF ALLE gesprekken berekenen en dat kan ook lastig zijn, door uit te rekenen van binnen de regio, er buiten, dal- en piektarief en starttarieven. Veel rekenwerk dus! En je krijg het verschil wel dubbel terug als ze het goedkeuren maar dat is dan EX BTW.

Je moet echt giga veel en veel goedkoper bellen dan bij hen wil het wat opleveren en gezien de tijd die er in gaat zitten niet echt handig. Bel 1601 is bijvoorbeeld goedkoper en altijd 1 tarief ook in piek- en daluren en tevens ook binnen en buiten regio en starttarief, dus daar kan t niet zo moeilijk zijn.

Veel succes!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Heb wel eens tegen ze gezegd zie die andere provider is veel goedkoper per minuut! Maar daar doen ze niets mee.

Je zou dan elke maand rekenwerk moeten doen om het geld terug te krijgen. Kan niet iemand een site opzetten die dat gedoe automatisch voor je uitrekent?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

en die #@$%^&* van pretium zeggen dat de tarieven van bel1601 "actietarieven" zijn! Terwijl ze al meer dan een jaar hetzelfde zijn.

Wil je goedkoper bellen, ga naar een goedkope aanbieder want 'laagste prijs garanties' zijn ALTIJD NEP!

Kevin Cremer

Ongelezen bericht door Kevin Cremer »

Er zijn meerdere partijen die een laagste prijsgarantie hebben, denk eens aan bijvoorbeeld FreeTel van de Free Record Shop! Dus dat kan nooit!

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

staat dat ook in de voorwaarden waar over actie tarieven gesproken wordt?

Is een ruim begrip dan.

Pretium berekend bovendien bij de eerste tik 1 minuut voor uit dus alle gesprekken welke korter zijn geweest dan 1 minuut zijn ze duurder.

pretiumfan!

Ongelezen bericht door pretiumfan! »

Ik ben juist heel tevreden over pretium telecom. Ik ben stukken goedkoper uit dan bij KPN en tele2. Misschien is er wel een aanbieder die iets goedkoper is, maar heb ik dan ook dezelfde service? Bij tele2 heb ik bijvoorbeeld op drukke momenten problemen gehad bij het verbinden. Daar heb ik nooit last van gehad bji pretium. Bovendien werd ik in de winkel (t for telecom) goed voorgelicht over het gebriuk van pretium en kreeg antwoord op al mijn vragen. Bij de andere aanbieders is er alleen info via een internetsite of telefonisch te verkrijgen. Ik vind het dus niet eens de moeite waard om moeilijke prijsvergelijkingen te gaan doen, want ik heb een product waar ik uitermate tevreden over ben en wat mij niets kost. Ik bespaar alleen maar kosten! :lol:

Gesloten