LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium Telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Thijs Verkaart

Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Thijs Verkaart »

U bent gewaarschuwd
het is onbegrijpelijk dat een bedrijf als Pretium (van KPN hadden ze gezegd) dit soort zaken gewoon kan doen. mijn schoonmoeder van 85 kreeg een telefoontje nee het koste allemaal niets en er zou ook niets veranderen. tot ze afgelopen week een brief kreeg dat ze vanaf 9 mei wordt overgezet van KPN naar Pretium Telecom. ze is 3 dagen van slag geweest. ik heb voor mijn schoonmoeder gebeld en wat dacht je daar kun je niet meer onderuit en zit je vast aan een jaarcontract. zij was in de veronderstelling als ze op de eerste brief die ze na dit gesprek had gekregen niet zou reageren en niets tekende (zo was het altijd) het wel niet door zou gaan, niet dus als je binnen 7 dagen NIET reageerd kun je er niet meer onderuit. gewoon schandelijk mensen van 85 die amper weten dat ze telefoon hebben. nog erger de KPN gebeld die kunnen daar ook niets aan doen. Pretium WEER gebeld en echt ik weet het die persoon die ik aan de telefoon kreeg kan er ook niks aan doen maar ik heb ze daar even voor 5 cent meegegeven. U kunt het teleoongesprek gesprek opvragen en afluistern is het enige antwoord wat ik kreeg. ik hou ermee op want ik wordt nu nog witheet als ik er aan denk. jammer voor de mensen die bij Pretium werken maar het is een bedrijf van niks wat op deze manier klanten over de streep trekt dus ik hoop maar dat ze daar heel binnenkort op worden afgestraft. groetjes
Thijs Verkaart Eindhoven

eagle3824

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door eagle3824 »

Helaas is dit bekend van Pretium.

Nu is het helaas zo dat Pretium deels gelijk heeft als u (uw moeder) iets telefonisch besteld dan is dit rechtsgeldig u kunt dan eventueel op basis van de wet kopen op afstand nog annuleren. Doet u niets dan zit u er idd aan vast.

Wat u nog kunt proberen is: Stuur een brief namens uw moeder dat er geen telefonische bestelling is gedaan en als ze van mening zijn dat er wel een rechtgeldige bestelling is gedaan u daar graag de bewijzen van ontvangt.

witte held

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door witte held »

Als ik een tip mag geven,

Direct, beter nog vandaag dan morgen, schriftelijk opzeggen (anders durven ze nog te beweren dat je te laat hebt opgezegd en plakken ze er sowieso nog eens drie maanden achteraan) en tijdig een nieuwe telecomaanbieder (KPN in dit geval) in de arm nemen om weer terug te gaan.
Mogelijk volgt er nog een brief van KPN die vermeld hoe je de zaak terug kan draaien (=bij KPN kunt blijven)

Opzeggen: schriftelijk uiterlijk 30 dagen voor einde looptijd.

Opzeggingsbrief via internet zeer eenvoudig aan te maken:
http://www.opzeggen.nu/index.php?option ... &Itemid=36

Gesloten