LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pretium telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ygomez

pretium telecom

Ongelezen bericht door ygomez »

Hallo,
Zijn er mensen die problemen hebben met Pretium telecom en wat hebben zij gedaan. Mijn probleem is dat ik ben benaderd per telefoon en zij mij vertelde dat KPN 20 % goedkoper ging werken maar dan moest ik een ander abonnement nemen, natuurlijk wil ook ik goedkoper bellen en heb toen direct gevraagt wat de tarieven waren, daar konden ze pas op antwoorden als ik ja had gezegd. Nu zit ik er aan vast sinds juli en heb al een rek moeten betalen en ben veel duurder uit. Bereikbaar zijn ook bijna nooit of je staat een half uur in de wacht en dan krijg jemnog geen antwoord op de vragen die je stelt. Uiteindelijk heb ik naar Haarlem geschreven waarop ik snel een antwoord retour heb gekregen en wel deze dat ik aan hun vast zit tot sep. volgend jaar.
Zijn er mensen die hetzrelfde hebben meegemaakt?
Zou het graag weten en of er een manier is om alsnog van ze aftekomen.
Ik hoor het graag.

D1RK

Re: pretium telecom

Ongelezen bericht door D1RK »

Ontbinden en niet opzeggen want dat duurde een jaar!

U heeft tegen KPN ja gezegt en niet tegen pretium...
Gezien het aantal klachten geld terug boeken en KPN opdracht geven U weer terug te zetten.

Misleiding is verboden en de brief met 7 dagen bedenktijd en voorwaarden al gehad?

ygomez

Ongelezen bericht door ygomez »

Hallo, dit probleem speelt zich af sinds 22juli en ben direct gaan faxen en bellen maar de een stuurt je naar de ander en steeds krijg ik niet het goede antwoord dit duurt al tot begin sep. toen kreeg ik na 3x een fax 3x gebeld te hebben iemand die zei dat ik naar HAarlem schrijven moest, heb ik gedaan en had binne 4 dagen antwoord terug dat ik niet weg kon maar als ik dat toch wilde zei mijn telefoon nummer zouden opzeggen bij KPN en dat hun moest mede dalen waar ik dan naar toe zou gaan. Wanneer ik binnen 30 dagen geen antwoord zou geven is het contract gesloten voor 1 jaar en wel tot 1 sep 2009. Ik heb diect terug geschreven en gevraagt of ze gek zijn dat ik helemaal niet opgezegd wil worden, zodat ik weer een nieuwe telefoon aansluiting moet aan vragen maar dat ik gewoon de abon. kosten weer wil laten doen door KPN en de gespreks kosten weer met 1601. Ik zal in het kort uitleggen waarom Voor mij , wij zijn van spaanse afkomst en daardoor bellen we veel naar Spanje kost een gesprek 3 cent pm met 1601 en met PT 9 cent dus dat is nogal een verschil en toen zij mij benaderde hebben zij gezegd dat ik met 1601 kan blijven bellen, alleen het abon zouden zij overnemen, degen die het gesprek met mij heeft gevoerd heeft het nog extra gevraagd, dat zegt de persoon nl tegen mij, achteraf denk ik dat hij dat niet heeft gedaan en mij er gewoon heeft ingeluist. ook hebben ze al geld van de giro gehaald en daarover heb ik ook al contact opgenemen, antwoord dat dat een overbrugging is van 2 weken.
Ik heb zo iets nog nooit bij de hand gehad, ben ook niet meer de jongste dus weet niet wat en hoe ik van die dieven af moet komen.
Bedankt voor uw reactie maar ik denk dat ik het moet uitzingen tot volgend jaar, ik hoop alleen dat de familie in Spanje het xzal begrijpen waarom we dit jaar minder zullen bellen.[/b]

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

U had destijds een aangetekende brief met ontvangstbevestiging kunnen sturen binnen 7 werkdagen om daarmee het contract te annuleren.
Als u bewijs heeft van fax binnen deze termijn kunt u alsnog proberen deze overeenkomst te annuleren omdat u doelbewust lijkt te zijn tegengewerkt om de overeenkomst ongedaan te maken. Zie:
hier
U kunt dan een aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen dat u dit als een geschil gaat voorleggen bij de Geschillencommissie.
Maar dan moet u wel een uitdraai hebben van annuleren binnen 7 werkdagen.

Gesloten